A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

رضا احدی

رضا احدی

* زنده یاد رضا احدی   ...............                                       آزادی - شهریور ۱۳۶۴

=====================

 

 استقلال , فصل ۱۳۶۴  باشگاه های تهران را در شرایطی آغاز کرد که از وجود تعدادی از بازیکنان توانمند و ملیپوش خود بی بهره بود .... یکی از آن بازیکنان صاحبنام , زنده یاد رضا احدی بود که  به کشور آلمان سفر کرده بود .  اما شرایط برای آبی های محبوب , خوب پیش نرفت  چرا که استقلال   طی ۵ هفته نخست  , دو بار مقابل حریفان مغلوب شد .... بنابر این رضا احدی , بسرعت از المان بازگشت تا کمربند میانه ی زمین آبی ها , بار دیگر توانی مضاعف یابد  . 

 آن روزها , بازگشت رضا احدی و  نیمه تمام رها کردن مذاکراتش جهت عقد قرار داد با یک باشگاه آلمانی , بهترین خبر ممکن برای علاقمندان استقلال بود . او امد و از دقیقه هفتاد و ششم مقابل دریانوردان  جایگزین پرویز مظلومی شد تا خاطر هواداران پر شور استقلال از حضور وی آسوده گردد . رضا احدی که ابتدا قدری نیز از امادگی بدور بود , بمرور به روز های اوج اش بازگشت تا در پایان فصل , یکی از عوامل اصلی در راه کسب عنوان قهرمانی آبی ها باشد .

  این تصویر , مرتبط با همان مسابقه استقلال و دریانوردان است که در چهار چوب هفته ششم جام باشگاه های تهران برگزار شد و رضا احدی عزیز  پا بتوپ , قصد عبور از یک مدافع دریانوردان ( با تردید رحمان معماریان  )  را دارد .