A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

غلامرضا نعلچگر

غلامرضا نعلچگر

 

 * غلامرضا نعلچگر عزیز ...

===========

 

  نوجوانی هایمان را با مشاهده روزهای اوج فوتبال  او سپری کردیم . جوان شاداب و توانای تاج و استقلال  با آن سیمای زیبا و دوست داشتنی که نوید  ظهور یک هافبک ششدانگ , برای فوتبال ایران بود . غلامرضا نعلچگر یکی از همان جوانانی بود که  رایکوف در سالهای آخر  حضورش در باشگاه تاج , آنها را زیر و بال و پر  گرفت تا اینگونه خدمتی ارزشمند به تاج در جام تخت جمشید  و سپس استقلال در دهه ی ۶۰ شمسی نموده باشد .

 

 از ویژگی های بارز فنی غلامرضا نعلچگر عزیز , میتوان به توان بدنی بالا , قابلیت بازیسازی و همچنین توانایی بالا در یارگیری من تو من  اشاره کرد . غلامرضا نعلچگر  از آن دست ستاره های فوتبال ایران است که حضور در اغلب رده های ملی ( جوانان , امید و بزرگسالان )  را در کارنامه دارد . او در جام تخت جمشید فصل ۱۳۵۵ به تیم اول تاج منتقل شد و سرانجام در فصل ۱۳۷۰ باشگاه های تهران , با بازوبند کاپیتنی آبی های محبوب , کفش هایش را آویخت . او جانشینی شایسته برای بزرگانی همانند محمود بیاتی , کامبیز جمالی , علی جباری بود و با شایستگی توانست برای سالها خط هافبک آبی ها را بیمه کند .

غلامرضا نعلچگر

* غلامرضا نعلچگر و حسین نوروزی ......................  تاج و راه آهن ( جام تخت جمشید ) - شهریور ۱۳۵۶

==============================

  بهترین دوران حضور باشگاهی غلامرضا نعلچگر را میتوان در محدوده ی سالهای ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۱ جستجو کرد , یک محرومیت در خلال یک مسابقه باشگاهی , مدتی او را از صحنه رقابتها خارج نمود اما بسیار زود بازگشت و در ترکیب آبی ها بمیدان رفت او  از اجزای اصلی همان تیم بیادماندنی فصل ۱۳۶۲ استقلال است که پس از سالها , دگر بار در صدر فوتبال باشگاهی ایستاد . غلامرضا نعلچگر یک دوره کوتاه را نیز در لیگ حرفه ای بنگلادش ( محمدان ) سپری نمود و سپس مجدد به جمع آبی های محبوب بازگشت  . ستاره دوست داشتنی و مهربان تیم ملی , آنقدر خوب و شایسته بوده است  که هرگز از یاد علاقمندان فوتبال , خارج نگردد .

 

غلامرضا نعلچگر* هافبک ملیپوش , شایسته و پر تلاش  استقلال " غلامرضا نعلچگر " عزیز ,  از اجزای اصلی  همان تیم بیادماندنی  است که در فصل ۱۳۶۲ , مجدد آبی های تهران را  قهرمان رقابتهای باشگاهی کرد .

==========================