A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

پرسپولیس و دریانوردان ۱۳۶۳

ناصر محمدخانی

* استایل زیبای ناصر محمد خانی , هنگام نواختن ضربه ی منجر به گل  ..  استادیوم آزادی - اردیبهشت ۱۳۶۳

==============================

 

 

  *  پوکر ناصر ......

  مهاجم بزرگ و تاثیر گذار دهه ۶۰ فوتبال ایران " ناصر محمد خانی " در یک عصر بهاری  چهار بار , دروازه دریانوردان را گشود تا سرخپوشان با نتیجه ی قاطع  ۴ بر صفر برنده از میدان خارج شوند . پرسپولیس پس از کسب پیروزی  مقابل آرارات این بار در غیاب محمد مایلی کهن و ضیاء عربشاهی دو هافبک مصدوم که آن روز , روی نیمکت نشسته بودند با چند دگرگونی بمیدان دریانوردان آمد و دومین پیروزی را دشت کرد .  در خط دفاع پرسپولیس , جای عباس کارگر و روح الله عباد زاده تعویض شده بود و بجای دو هافبک مصدوم نیز , فریبرز مرادی و جواد حسن زاده در کنار حمید درخشان بازی کردند .

 در مقابل دریانوردان که هفته اول برابر هما به یک برد ارزشمند دست یافته بود , این بار در برابر  پرسپولیس قافیه را بسیار زود باخت چرا که ناصر محمد خانی با شایستگی در همان  ۱۶ دقیقه نخست ,  دو بار تور دروازه دریانوردان را لرزاند . ابتدا با یک شوت سنگین در دقیقه ۸ و سپس با یک ضربه پنالتی  که ان نیز در پی  خطا روی خود وی اعلام شده بود . 

  ناصر محمدخانی دو بار نیز در نیمه دوم , دروازه حریف را گشود تا شادی سرخپوشان در آزادی به اوج برسد  ... او ابتدا در دقیقه ۶۲ روی یک حرکت فردی با ضربه زمینی دروازه دریانوردان را گشود و سپس  در دقیقه ۸۷  با یک ضربه سر , روی ارسال بلند و تماشایی محمد مایلی کهن که از دقیقه ۶۵ جایگزین جواد حسن زاده شده بود  ,  کار دریانوردان را بطور کامل تمام کرد .