A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

پرسپولیس و الهلال ۱۳۷۹ ( جام باشگاه های آسیا )

پرسپولیس الهلال ۱۳۷۹ جام باشگاه های آسیا

* پرسپولیس ایران ( مرحله نیمه نهایی غرب آسیا -  باشگاه های آسیا )  استادیوم آزادی - ۱۲ اسفند ۱۳۷۹

ایستاده : بهروز رهبری فرد . یونس باهنر , رضا جباری , علی انصاریان , پایان رافت , احمدرضا عابدزاده 

نشسته : حسن خانمحمدی , حامد کاویانی , علی کریمی , حمید استیلی و محمد برزگر

=============================

 

   یک روز شاد و بیادماندنی برای سرخپوشان تهران در تقابل با یک حریف سخت و دیرینه در پهنه ی فوتبال باشگاهی آسیا .... یک میزبانی خاطره انگیز با سه گل سرخ  که درون چهارچوب دروازه  بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال آسیا " محمد الدعایه "  رویید . این بازی دلچسب در جریان رقابتهای جام باشگاه های آسیا " نیمه نهایی منطقه غرب آسیا " برگزار شد . 

  آن روزها سرخپوشان محبوب تهران ,  میزبان سه باشگاه قدرتمند غرب آسیا ( الهلال عربستان , الاتحاد عربستان و ایرتیش پاولودار قزاقستان ) بودند که در پایان نیز ,  با شایستگی در صدر گروه قرار گرفتند و بهمراه تیم دوم " ایرتیش پاولودار قزاقستان "   به جمع چهار تیم پایانی رقابتها فصل ۲۰۰۱ - ۲۰۰۰ جام باشگاه های آسیا ,  راه یافتند . 

 الهلالی که به تهران آمد , همچنان تعدادی از چهره های سرشناس سالهای پیش فوتبال عربستان را با خود داشت از جمله آنها میتوان به نام یوسف الثنایان , سامی الجابر , محمد الدعایه , نواف التمیات .... اشاره کرد .  اما نماینده ی فوتبال ایران با تکیه بر نیروی جوانی و دوندگی و بویژه خلاقیت های فردی بازیکنانش , در شرایطی به یک پیروزی ارزشمند دست یافت که در ابتدای نیمه نخست , دروازه خود را گشوده دیده بود . گلهای پرسپولیس را در این رقابت گرم و نفس گیر ,   علی کریمی , علی انصاریان ( پنالتی ) و حامد کاویانپور , بثمر رساندند .