A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی 

 

 

 * هوادار نگران نباش ... بزودی جانشین شجاع معرفی میشود ...

====================

 

  امروز , دیگر او به یک  تکنسین واقعی  در سازماندهی خط دفاع  تبدیل شده است . همان مدافعی که در دوران بازیگری , هوشیارانه بزرگانی چون کریس رونالدو , رابی کین , میشائیل بالاک را محو مینمود  .....  شاهد این مدعا , پیشرفت چشمگیری است که مدافعان پرسپولیس از دوران پس از حضور او , بنمایش گذاشته اند . آنگونه که اخیرا اغلبشان , بطور جدی مورد توجه باشگاه های متمول آسیا قرار دارند . یحیی به تایید اغلب کارشناسان اکنون در قامت یک مربی مطمئن  بر تمامی اصول و رموز موازنه ساختارهای دفاعی , اشراف کامل دارد .

  از سوی دیگر , او حالا در مواجهه با مشکلات و پیش آمدهای غیر منتظره نیز , تبحری فراوان یافته است . موهبت یا ابزاری که تنها ویژه ای مربیان بزرگ است و برانکو نیز تا حدود بسیار از آن بهره مند بود اما , باید پذیرفت که  .... یحیی بمراتب سریعتر از  برانکو ,  میتواند خلاء های بوجود آمده  را  , بازسازی کند . همانگونه  در مورد علی پور و مهدی ترابی , حامد لک و سپس در حساس ترین مسابقه فصل ( نیمه نهایی لیگ قهرمان ) در باب عیسی آل کثیر نظاره گر بوده ایم . 

  یحیی حالا  یک هفته ای است که پیوسته به جای خالی شجاع می اندیشد و در این مورد به نتایجی نیز دست یافته  که بزودی شاهد آن خواهیم بود   .... پس تا او روی نیمکت سرخ مینشیند , تا او فرمانده ی ارتش سرخ است " هوادار " نگران چنین رفتن هایی مباش که او براستی , استاد باز سازی و ترمیم است ...

 

=======

* شب گذشته , سرانجام پس از یک هفته پر تنش و شایعات فراوانی که پیرامون انتقال شجاع خلیل زاده مدافع ملیپوش پرسپولیس به گوش میرسید , کانال توییتری رسانه معتبر الکاس قطر ( قنات الکاس ) انتقال مدافع  باشگاه پرسپولیس را به باشگاه الریان تایید نمود . شجاع خلیل زاده سه فصل متوالی موفق را با سرخپوشان سپری کرد که ماحصل این همکاری , کسب سه عنوان نخست لیگ برتر , یک جام حذفی , سه سوپر جام و صعود به دو فینال لیگ قهرمانان بود .

 

یحیی گل محمدی * خط دفاع مطمئن پرسپولیس , لحظاتی پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ ....  دوحه - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

=========================================

 

 

 

======

* بهرام مشحون ( یار و یاور مجموعه جام تخت جمشید )

هر بازیکنی که دلش با پرسپولیس نیست , همان بهتر که برود  و هیچ کسی رو نبایست به ضرب و زور نگاه داشت و این در باب مدیران و کادر فنی نیز صدق میکند .... " این قانون ابدی و ازلی است " چرا که بازیکن , مربی و مدیران  باید با جان و دل برای تیمشان تلاش کنند  . بازیکنی که  برای پول بیشتر در حساسترین موقعیت  , باشگاه را رها میکند و تعلقات قلبی هواداران را به هیچ می انگارد , جایی در هیچ باشگاهی از جمله پرسپولیس ندارد ......  سالهاست که ستاره ها  از پرسپولیس جدا میشوند ولی این نام پرسپولیس است که همچنان استوار و محکم پا بر جا باقی مانده و میبینیم که سربلند تر از همیشه , بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان  آسیا راه یافته است  .