A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

محمود یاوری در گذشت ....

محمود یاوری در گذشت

 

 تسلیت ...

 تسلیت ...

 

   با اندوه و تاثر فراوان , ساعتی پیش دریافتیم که  ستاره  , کارشناس و مربی توانای فوتبال ایران استاد محمود یاوری عزیز ,  بسبب ابتلا به بیماری کرونا بدرود حیات گفته اند .  ضمن  عرض تسلیت خدمت جامعه فوتبال ایران و خانواده ارجمند یاوری , یاد و خاطره ی استاد را گرامی میداریم .  

   تعلیم و تربیت ده ها چهره  ملی و باشگاهی  , تنها گوشه ای از کارنامه ی پر بار استاد محمود یاوری می باشد . او که  فوتبال را از مسابقات باشگاهی اصفهان آغاز کرده بود , با حضور موفق در رقابتهای قهرمانی کشور ۱۳۴۲ و سپس  پیوستن به  باشگاه پاس شهربانی , نامش در بالاترین سطح فوتبال ایران مطرح شد و  بعنوان یک هافبک توانا و شوتزن , جایگاهی مقبول در میان علاقمندان فوتبال یافت . استاد اما پس از یک دهه حضور موفق , سرانجام در سال ۱۳۵۰  کفشهایش را برای همیشه آویخت و در مقابل , جامه ی مقدس مربیگری را بر تن نمود  و تا واپسین سالهای حیات نیز همچنان یک مربی عاشق و کاردان باقی ماند .

  استاد محمود یاوری از شایسته ترین و با ثبات ترین مربیان تاریخ فوتبال باشگاهی ایران می باشد که حضور در تمامی لیگهای باشگاهی , از جمله جام منطقه ای , جام تخت جمشید , لیگ قدس , جام آزادگان و سرانجام  لیگ برتر ( خلیج فارس )  را در کارنامه ی پر بارش دارد . وبسایت جام تخت جمشید , ضایعه ی در گذشت استاد را به خانواده ی ارجمند یاوری , جامعه فوتبال ایران و بویژه شاگردان بی شمارش , تسلیت عرض میکند  .

 

(  بزودی مقاله ی در باب فعالیت های زنده یاد محمود یاوری عزیز  ارائه خواهد شد . )

 

 محمود یاوری

* استاد محمود یاوری ( ایستاده , سوم از راست ) واپسین سالهای بازیگری ... پاس شهربانی - زمستان ۱۳۴۹

ایستاده : حسین کازرانی , محمد مالکیان , محمود یاوری , پرویز قاسمی , اصغر شرفی , مهدی مناجاتی و حسن آقا حبیبی( کاپیتان )

نشسته : مجید حلوایی , داود احمد زاده , محسن هوشنگی , کیوان نیک نفس , جهانگیر نصیری و همایون شاهرخی

==========================