A+ R A-

تبلیغات

رجیران

شهباز

شهباز 1357

 

  شهباز 1357

 

 شهباز تیم پرستاره تهران , فصلی با شکوه را آغاز نموده بود بگونه ای که آنها تقریبا از میانه نیم فصل اول برتری خود را به رقبا تحمیل , تا مدعی اول کسب عنوان قهرمانی جام ششم , باشند  مسابقاتی که هرگز به پایان نرسید تا شهباز و هوادارانش روزهای با شکوه باشگاه خود را نبینند ....

 تدارک وسیع و حضورموثر در فصل نقل و انتقالات هنر مدیران شهباز و دور خیز آنها را برای کسب جام ششم بود جذب دو تن از بهترینهای تیم پاس - قهرمان دور قبل - نیز در همین راستا بود مهدی دینورزاده و محمود حقیقیان  از پاس  بهمراه جذب مجید بشکار مهاجم شایسته فوتبال خوزستان و رستاخیز خرمشهر از خرید های ارزنده آنها در بازار زمستانی نقل انتقالات بود 

                                                                                                 ادامه دارد .....

 

 شهباز و تاج هفته دوم جام ششم تخت جمشید

  * حمید مجد تیموری و علی حیدری سعی بر گشودن دروازه تاج دارند اما دروازه بات تاج ( خاکسار تهرانی توپ را دور میکند ..... ( جمعه 19 اسفند 1356 )

                                                                   

شهباز و تاج هفته دوم جام ششم تخت جمشید

 * محمدرضا عادلخانی هر چند بشدت از سوی اصغر حاجیلو و مصطفی مسلمی مراقبت میشد اما در نهایت گل مساوی تیمش را بثمر رساند ..... ( شهباز و تاج هفته دوم جام ششم تخت جمشید - اسفند ماه 1356 )

 

شهباز و تاج هفته دوم جام ششم تخت جمشید

* علی حیدری مهاجم جوان شهباز بشدت از سوی جهانگیر کوثری مراقبت میشد ..... ( شهباز و تاج هفته دوم جام ششم - اسفند ماه 1356 )

 

اصغر صدریبانک ملی و شهباز هفته پنجم جام ششم تخت جمشید

  * حمید مجد تیموری مهاجم ممتاز شهباز در مصاف با ایرج امیدوار - نمایی از هفته پنجم جام ششم تخت جمشید ( تیرماه 1357 )