A+ R A-

تبلیغات

رجیران

کارگر آبادان 1349

کارگر آبادان

 

  کارگر آبادان 1349

 تیم فوتبال باشگاه کارگر آبادان نماینده شایسته  استان خوزستان در جام منطقه ای  ....

 

  مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاههای ایران - سال 1349 - با نام جام منطقه ای در دو مرحله برگذار شد ابتدا دور مقدماتی در چهار منطقه و سپس تیمهای اول و دوم هر منطقه در تهران , بصورت متمرکز مصاف دادند . کارگر آبادان در منطقه دوم , که مسابقات آن در ارومیه ( رضائیه ) برگذار میشد حضور یافت و با تیمهای تاج تهران , پاس همدان , پرسپولیس رضائیه , نیروی کرمانشاه و جعفری سنندج  همگروه بود که در پایان دو تیم کارگر آبادان  و تاج تهران جواز حضور در مسابقات تهران را کسب نمودند .

 

 

 

 مسابقات نهایی از میانه دیماه به میزبانی امجدیه ( تهران ) آغاز و طبق قرعه کشی هشت تیم برگزیده مرحله مقدماتی به دو گروه چهار تیمی تقسیم شدند و کارگر آبادان نیز با تیمهای تاج تهران - آریا مشهد و تاج آبادان همگروه , تا  تکلیف دو تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی روشن شود .

 

 

دیدارهای کارگر در گروه چهار تیمی

 

کارگر آبادان - تاج آبادان  ( 19 دیماه 1349 )

کارگر آبادان - تاج تهران ( 21 دیماه 1349 )

کارگر آبادان - آریا مشهد ( 23 دیماه 1349 )

                                                                                                  

 

 

 

                                                                                                                         

 

                                                  شکوه فوتبال آبادان و تحسین سکوهای امجدیه .....

 

 کارگر آبادان  2         ( هوشنگ خواجه ای 41 , علی نکویی 66 )

 

تاج آبادان      2         (  بهرام عمادی 33 و 62 )

 

 

 

* امجدیه شنبه نوزدهم دیماه 1349 - تماشاگر بیش از ده هزار تن - داور : عبدالرضا موزون

 

کارگر آبادان 

   دروازه بان  :  محمود قاسم نژاد ( عبدالحسین کاکائی )

   مدافع         :  غلامحسین شجاع - هوشنگ کوهستانی ( محمود سعی الدین ) - جمشید مجدمی - میرزا پور محمد

   هافبک       :  اصغر فخر آبادی - اسماعیل کشتکار

   مهاجم        :  اصغر رعنایی ( جمشید شیرالی ) - هوشنگ خواجه ای ( کاپیتان ) - کاظم حسینی - علی نکویی

 

   سرمربی    :  فریدون جمالی

 

 

 

تاج آبادان 

   دروازه بان  :  منصور رشیدی

   مدافع         : غلام درمانده - اسفندیار دوستانی - حمید موسی زاده - عباس مظلومی 

   هافبک       :  فریدون لقمان - ناصر شاملی 

   مهاجم        : علی رحمانی - قاسم فلاح زاده ( غلام صف شکن وسپس ابوالقاسم سورانی ) - نامدار ملاح زاده - بهرام عمادی

 

   سرمربی    : احمد هدایت

 

 

 

گزارش : ( بر اساس نشریه دنیای ورزش  )

 

 نمایشی دلپذیر از فوتبال خوزستان در تهران ....

 کیفیت بالای مسابقه دو تیم کارگر و تاج آبادان علیرغم نتیجه مساوی دو بر دو که در پایان بدست امد و بویژه خصوصیات تحسین انگیز بسیاری از نفرات این دو تیم بویژه بازیکن  شماره هشت کارگر آبادان ( اسماعیل کشتکار ) و شماره پانزده تاج آبادان ( قاسم فلاح زاده )  یکبار دیگر حاکی از این مساله بود که دیگر باید  پذیرفت فوتبال ایران تنها آنچه که ما در تهران داریم نیست و گسترش مسابقات تیمهای شهرستانی و امکان عرضه قدرت آنها , خیلی زود با یک دید درست و دور از اعمال نظر ها , انحصاری بودن تیم ملی را از دست بازیکنان تهرانی خارج خواهد کرد !

 دیدار تاج و کارگر آبادان ضمن همه اهمیتی که نتیجه آن در موقعیت گروهی این دو تیم در این مسابقات برای خود آنها در برداشت , جمعا یک بازی پر هیجان و دلپذیر بود .

 

تیم فوتبال کارگر آبادان جام منطقه ای 1349

    * ترکیب تیم فوتبال کارگر آبادان برابر تیم  تاج آبادان - گام اول مسابقات جام منطقه ای ( امجدیه - دیماه 1349 )

 

 هر دو تیم اکثرا در عین سرعت کامل , با پاسهای کوتاه همکاری دسته جمعی در هر دوبخش دفاع و حمله برابر هم قدرت نمایی میکردند و همین مساله سبب شده بود گذشته از فشردگی بازی نتیجه ای متعادل نیز  بدست آوردند ...

 

 پیروزی گوش چپ آبادان ...

 

  تا دقیقه 33 نیمه اول که نخستین گل بدست آمد , روی حملات متناوب هر دو تیم میتوان سی دقیقه نخست را ذارای یک تعادل نسبی دانست لیکن در این زمان دفاع تیم کارگر که اکثرا در اندیشه متوقف کردن مهاجمین حریف با روش آفسایدگیری بود مغلوب سرعت عمل گوش چپ تیم تاج , علی رحمانی شد . این بازیکن روی توپی که خود تا روی خط کرنر جناح راست دروازه کارگر پیش آورده بود بسیار چابک عمل کرد و با یک ارسال بلند توپ را برای گوش راست تیم تاج بهرام عمادی که مقابل دروازه مترصد دریافت توپ بود فرستاد که حاصل آن شوت سرضرب  عمادی و ثبت گل اول دیدار بود

 

 کاپیتان خواجوی ...

 چهار دقیقه قبل از پایان نیمه اول , کارگر سرانجام از تلاش های پی در پی خود برای دستیابی به گل مساوی نتیجه گرفت و هوشنگ خواجوی بازیکن شماره نه این تیم با سماجت کامل روی توپی که اسماعیل کشتکار هافبک نفوذی کارگر در جلوی دروازه تاج آبادان به او سپرده شده بود نتیجه گیری کرد و شوت سنگین او در این لحظه با وجود تلاشهای منصور رشیدی دروازه بان تاج وارد دروازه این تیم شد تا وقت اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد .

 

 دقایق نخست نیمه دوم را دو تیم با اندکی آرامش نسبی پشت سر گذاردند لیکن تاج پس از شانس مسلمی که در دقیقه شصتم از دست داد در دقیقه شصت و دوم بار دیگر با زدن گل دیگری حریف را به تلاشی خستگی ناپذیر وا داشت بهرام عمادی گوش راست تاج و زننده گل اول . این گل را نیز بثمر رساند .

 

  تعویض دروازه بان ....

 کارگر پس از دریافت گل دوم , دست بتعویض درواز بان خود زد عبدالحسین کاکائی , جای محمود قاسم نژاد را گرفت تا استحکام دروازه بیشتر شود  و از این لحظه به بعد نیز بی محابا برای جبران گل خورده دست به تلاشی مضاعف , زند .

 در این راستا نخستین خطر بزرگ را کاظم حسینی فوروارد ممتاز کارگر با یک شوت سنگین خلق نمود اما توپ با اندکی اختلاف از کنار تیرک عمودی بخارج رفت سپس یک دقیقه بعد علی نکویی مهاجم شماره یازده کارگر روی توپی ارسالی هوشنگ خواجوی از سمت راست گل تساوی دیدار را بثمر رسانید .

 بعد از این گل علیرغم تلاشهای بسیار دو تیم برای فتح دروازه های یکدیگر نتیجه ای در بر نداشت اما مهمترین حادثه قابل ذکر در دقیقه چهل و چهارم روی دروازه تاج آبادان خلق شد که هوشنگ خواجوی که تا آن لحظه یک گل زده و یک گل ساخته بود فرصت داشت تا کار را تمام کند که درخشش تحسین برانگیز منصور رشیدی مانع شکست تاج آبادان در آخرین دقایق شد و دیدار با همان تساوی دو بر دو پایان پذیرفت .

 

 

 

 

                                                                  کارگر آبادان در تهران , قهرمان آسیا را متوقف کرد .....

 

 تاج               1   ( علی جباری 5 )

 

 کارگر آبادان   1   ( هوشنگ خواجه ای  84 )

 

 

 

* ورزشگاه امجدیه  -  دوشنبه 21 دیماه 1349 - تماشاگر بیش از ده هزار تن  - داور : ارشد برازنده

 

 

کارگر آبادان

   دروازه بان :  عبدالحسین کاکائی

   مدافع        :  اصغر فخر آبادی  - هوشنگ کوهستانی ( غلامحسین چرومی ) - جمشید مجدمی - میرزا  پور محمد

   هافبک     :  غلامحسین شجاع  - اسماعیل کشتکار  

   مهاجم      :  اصغر رعنایی - هوشنگ خواجه ای ( کاپیتان ) - کاظم حسینی - علی نکویی

 

   سرمربی  :   فریدون جمالی

 

 

 

 تاج

   دروازه بان : فرهنگ بادکوبه

   مدافع         : گودرز حبیبی - مهدی لواسانی - اکبر کارگرجم - مسعود معینی

   هافبک      : پرویز ( کاپیتان ) - علی جباری - کارو حقوردیان

   مهاجم       : جواد قراب - عباس مژدهی - مهدی حاج محمد ( مسعود مژدهی 45 )

 

   سرمربی   : زدرادکو رایکوف

 

کارگر آبادان و تاج تهران جام منطقه ای 1349

 

 

 گزارش : ( بر اساس نشریه دنیای ورزش )

 

 راس ساعت پنج بعداز ظهر تیمهای تاج و کارگر آبادان ,  برگذار کننده دومین دیدار روز چهارم مسابقات, بودند هر دو تیم یک نیمه چهره موفقی ارائه نموده و در نهایت یک تساوی حاصل کارشان بود در این بین تیم آبادانی راضی تر بنظر میرسید چرا که آنها برابر تیم قهرمان آسیا و آنهم در تهران , به تساوی دست یافته بودند .

 

گل زود هنگام  تاج ...

وقتی در دقیقه سوم کارگر آبادان یک فرصت خوب را روی دروازه تاج توسط کاپیتان خواجوی  از دست داد , کمتر از دو دقیقه بعد دروازه خود را  باز شده دید ارسال بلند از میانه زمین توسط کاپیتان پرویز  روی سر عباس مژدهی جفت شد تا وی توپ را برای علی جباری که روی خط هجده قدم بود بفرسد سپس او چند قدمی بسوی دروازه نفوذ کرد و با شوتی سنگین و زمینی توپ را به سمت راست دروازه تیم کارگر کوبید .

 

 این گل تا حدودی موجب برتر روحی و روانی یاران تاج نسبت به حریف خود شد اما کارگر آبادان دست بردار نبود و تا دقیقه 25 سه بار بویژه روی توپسازی اسماعیل کشتکار  بشکلی جدی دروازه تاج را تهدید کرد بویژه دقیقه 25 که شوت سنگین او را دروازه بان آماده تاج - فرهنگ بادکوبه - بسختی مهار نمود اما تاج نیز در دقیقه 22 روی فرار کارو  فرصت گلزنی داشت که این موقعیت نیز از دست رفت .

  سپس در دقایق 29 و 30 تاج باز هم فرصت گلزنی یافت که در اولی علی جباری و بار دوم جواد قراب صاحی موقعیت شدند اما در هر دو مورد جمشید مجدمی مدافع ارزنده کارگر مانع سقوط دروازه تیمش بود 

 تا پایان نیمه اول دوبار تیم کارگر و یکبار تاج صاحب شانس گلزنی شدند کارگر در دقایق 39 و 41 که بویژه دومی روی همکاری کاپیتان هوشنگ خواجه ای - علی نکویی و کاظم حسینی توانست بسختی دروازه تاج را تهدید کند اما علی نکویی گوش چپ کارگر موفق به زدن ضربه ای دقیق در آخرین لحظات نشد

 

  تاجی ها نیز در دقیقه 42 بدنبال پاس بلند مهدی حاج محمد در جناح چپ صاحب موقعیت شدند توپ زیر پای علی جباری قرار گرفت سپس او با انجام یک حرکت یک و دو موفق با عباس مژدهی در زدن ضربه آخر تعلل نمود تا فرصت گلزنی او دست برود بدین شکل تابلوی ورزشگاه امجدیه  در پایان نیمه اول پیروزی  یک بر صفر آبی پوشان را نشان میداد .

  در نیمه دوم تاج با یک تغییر پای بمیدان گذارد مهدی حاج محمد گوش چپ آبی ها که در برابر حریف مستقیمش ضعف نشان میداد به صلاح دید مربی تیم  رایکوف , از بازی بیرون آمد تا جای او را مسعود مژدهی پر کند .

 نیمه دوم بدون حادثه و کم هیجان پیش میرفت که تاج در دقیقه 59 اولین حادثه رو خلق کرد کارو حقوردیان که تا آن لحظه 3 بار بشدت دروازه کارگر را تهدید نموده بود بار دیگر با حرکت زیبای خود که از میانه میدان آغاز شده بود بسوی دروازه کارگر حرکت کرد سپس دفاع مطمئن کارگر - میرزا پور محمد - را نیز از سر راه برداشت و در حالیکه توپ را آماده یک شلیک سنگین مینمود با خطای اسماعیل کشتکار چسبیده به محوطه جریمه مواجه شد تا از این موقعیت خوب  تنها یک ضربه ایستگاهی نصیب تاج شود که این ضربه ایستگاهی را علی جباری با یک ضربه نرم و فنی به خارج فرستاد .

 

 

 

 اسماعیل کشتکار تیر دروازه را لرزاند ...

دو دقیقه بعد پاس طلایی اسماعیل کشتکار به علی نکویی گوش چپ کارکر این شانس را بوجود آورد که با حرکتی تماشایی هر دو مدافع میانی تاج را فریب داده و سپس با شوتی زیبا توپ را به تیر عمودی سمت چپ دروازه بکوبد اما با بدشانسی محض توپ راهی خارج میدان گردید .

 این موقعیت سر آغاز حملات گسترده تیم کارگر بود و تاج با وجودی که متناوبا صاحب شانس هایی در این مدت شد از جمله در دقیقه 72 که بار دیگر کارو حقوردیان - موتور خستگی ناپذیر تاج - با شوتی خطرناک دروازه حریف را تهدید نمود اما در اکثر دقایق تحت کنترل حریف آبادانی قرار داشت چرا که تاج در 20 دقیقه پایانی در اندیشه تک گل ارزشمند خود و یک صعود بی دردسر قبل از برگذاری  دیدارهای روز آخر بود .

 

 با تملم این مسائل بار دیگر کارو ستاره بی چون و چرای آبی پوشان میتوانست در دقیقه 82 خیال هواداران تاج را راحت کند او در یک ضد حمله دو یار کارگر را روی سرعت خویش جای گذارد سپس با دروازه بان کارگر تک به تک شد اما دو بار پیاپی ضربات او را دروازه بان شایسته کارگر دفع نمود .

کارگر آبادان و تاج تهران جام منطقه ای 1349

  * حساسترین لحظه دیدار .... تاج یک بر صفر پیش است و کارو حقوردیان ستاره تاج , پس از عبور از هوشنگ کوهستانی در مصافی تک به تک با عبدالحسین کاکایی ناموفق است و بلافاصله  در فاصله سه متری دروازه  , صاحب موقعیت گل شد که بار دیگر ن کاکایی , دروازه بان شایسته کارگر  , راه را بر او میبندد .... اگر این توپ گل میشد , تمام امیدهای کارگر را نیز با خود میبرد ...

 

 

 گل کارگر ...

  دقیقه 84 همکاری اسماعیل کشتکار با علی نکویی در پشت محوطه جریمه  با خطای مسعود مژدهی روی نکویی توام شد تا قاضی میدان ارشد برازنده اعلام یک ضربه آزاد بسود کارگر آبادان کند کاپیتان هوشنگ خواجوی بغل راست کارگر ضزبه آزاد را سریع و حساب شده بسوی دروازه تاج فرستاد تا حسین کاظمی مهاجم کارگر از آن استفاده کند اما با تمام تلاشهای کاپیتان پرویز و فرهنگ بادکوبه توپ هوشنگ خواجوی یک راست پس از برخورد به دستان بادکوبه بدرون گل غلطید.

  با این نتیجه آبی ها که پیروزی خود را از دست رفته میدیدند دست به حملاتی زدند که اکثرا با محوریت کارو حقوردیان بود دقیقه 89 بازهم خود او پس یکی دو حرکت فردی از سمت چپ دروازه کارگر وارد محوطه جریمه شد سپس با شوتی سنگین تیرک افقی دروازه کارگر را بلرزه در آورد اما توپ پس از اصابت به دیرک بسوی دیگر رفت تا اخرین شانس تاج برای کسب پیروزی از دست برود .

 

 

 

 

 کارگر آبادان  2            ( اسماعیل کشتکار 17 , اصغر رعنایی 88 )


آریا مشهد      1            ( شاهرخ جوانشیر 85 )   

 

 * امجدیه , چهارشنبه بیست و سوم دیماه 1349 - تماشاگر ده هزار تن - داور : داوود حیدری ( قضاوت بسیار ضعیف و قابل انتقاد )

کارگر آبادان

دروازه بان : عبدالحسین کاکائی

مدافع   : میرزا  پورمحمد - هوشنگ کوهستانی - جمشید مجدمی - اصغر فخرآبادی ( محمود سعی الدین )

هافبک : غلامحسین شجاع - اسماعیل کشتکار

مهاجم  : اصغر رعنایی - هوشنگ خواجوی ( کاپیتان ) کاظم حسینی ( جمشید شیرالی ) - علی نکویی

سر مربی  : فریدون جمالی

 

 آریا مشهد

دروازه بان : فرخ هوشمند

مدافع : اصغر رحیمی - تقی سبحانی - حامد پروانه - عنایت عقیلی

هافبک : حبیب فتاحی - محسن بمانی ( اصغر عبادی )

مهاجم : جهانگیر قوچان نژاد - شاهرخ جوانشیر - سید مهدی قیاسی ( کاپیتان ) - پرویز تجلی

سر مربی : ؟

 

گزارش : ( بر اساس نشریه دنیای ورزش )

کارگر آبادان که در دیدار قبلی خود با کسب یک تساوی ارزشمند برابر تاج تهران عملا شانس خود را برای صعود به مرحله نیمه نهایی بیشتر از دیگر تیم آبادانی گروه نموده بود برای از بین بردن هر گونه سدی در راه صعود خود می بایست حداقل با اختلاف سه گل بر حریف خود آریا مشهد پیروز میشد تا در صورت کسب نتیجه تساوی در دیدار دوم همان روز آنگاه با امتیاز برابر با رقیبش ( تاج آبادان ) به لطف تفاضل گل بهتر پای پای به نیمه نهایی گذارد ...

 اما کارگریها بعد از ناکامی در وقت اول و از دست دادن شانس های بسیار در طول دیدار , که در صورت جریان عادی بازی کارگر میتوانست حداقل با تفاضل چهار گل پیروز از زمین خارج میشد , متاسفانه در پایان تنها موفق شد با نتیجه دو بر یک نماینده مشهد را مغلوب کند تا دو تیم بعدی با یک تساوی به اتفاق به دور بعدی صعود کنند و کارگر علیرغم همه شایستگی ها از مسابقات کنار رود در حالی که بدون تردید کارگر از بهترین تیمهای این دوره از مسابقات محسوب میشد .

 کمک , داور یا تصادف ....

 مشهدی ها گویی در این دیدار خواسته  یا ناخواسته همه تلاششان این بود که کارگر را از رسیدن به یک پیروزی بیش از دو گل باز دارند و قضاوت بسیار بد و انتقاد آمیز داور ( داوود حیدری ) در این راه بیش از پیش به این تیم کمک کرد چرا که در وقت دوم با اعمال خشونت عمدی از سوی بعضی بازیمنان آریا مشهد , تنها در دقیقه هفتاد و نهم آنهم بدلیل بی احترامی حبیب فتاحی به خود او ,  به اخراج یکی از بازیکنان تیم مشهد اقدام کرد .

 اما این اخراج زمانی انجام شد که یاران کارگر بجهت خشونت بسیار یاران آریا و همچنین ناکامی های متعدد یاران کارگر در گلزنی عملا دیگر روحیه بازی را از دست داده و در فاصله پنج دقیقه به پایان روی یک ضد حمله دروازه خود را باز شده دیدند و اگر در دقیقه هشتاد و هشت روی فداکاری بسیار یاران کارگر گل دوم را نمیزدند بطور حتم اریا با کسب تساوی این دیدار را به پایان میبرد

بهر حال گذشته از کار قضاوت نادرست داور در این بازی خود کارگر نیز با توجه به موقعیتی که در گروه داشتند میبایست پر تلاشتر بمیدان می آمدند و حریف را جدی تر میگرفتند تا به آنچه که نیاز داشتند و در توان آنها نیز بود دست می یافتند هر چند که شانس و تصادف نیز در این امر دخالت داشت !

 در نیمه اول کارگر بعد از حملات بسیار اولین گل را در دقیقه هفده بدست آورد خطای تقی سبحانی مدافع مشهد در بیرون هجده قدم کارگر را صاحب یک ضربه آزاد کرد , شوت غلامحسین شجاع توپ را پس از یک رفت و برگشت نصیب اصغر فخرآبادی نمود و ارسال سریع او بروی دروازه موجب شد تا اسماعیل کشکاربا ضربه سر زیبا دروازه آریا را باز کند

دقیقه نوزدهم هوشنگ خواجه ای مهاجم و سرگروه پرتوان کارگر روی یک نفوذ فردی تا آستانه فتح دروازه آریا پیش رفت اما در آخرین لحظات حامد پروانه توپ او را راهی خارج نمود

 از دقیقه سی ام ناکامیهای یاران کارگر در ثبت گل آرام آرام موجب موجب نگرانیهای بازیکنان این تیم شد و حتی طول دقایق سی و هفت , سی و هشت دفاع کارگر روی دستپاچگی دوبار دچار خطراتی از جانب مهاجمین آریا شد اما در دقیقه چهل و چهارم بار دیگر اسماعیل کشتکار فرصتی مناسب برای ثبت دومین گل تیمش را بدست آورد اما توپ او با کمترین اختلاف راهی خارج شد 

نیمه دوم

در این نیمه نیز ناکامی مهاجمان کارگر  بجهت بازی خشن و دفاع فشرده یاران آریا ادامه داشت , و نگرانی کارگر بارها در این نیمه موجب اشتباهات گروه مدافعین این تیم و در نتیجه ایجاد شانس گلزنی برای آریا شد از جمله دقیقه شصت و هشت پرویز تجلی گوش چپ مشهد تا نزدیکی دروازه کارگر نفوذ کرده و میتوانست بازی را به تعادل بکشد

 گل پیروزی ...

 دقیقه شصت و نه جمشید شیرالی , که بجای کاظم حسینی وارد زمین شده بود یک موقعیت ارزنده را از دست میدهد سپس هوشنگ خواجه ای بدنبال فراری سریع در دقیقه هفتاد و پنج از میانه زمین انجام داد به تنهایی میرفت که گل دوم تیمش را بثمر برساند ولی حبیب فتاحی مدافع مشهد که ا را تعقیب میکرد نزدیک خط هجده قدم بشدت روی او مرتکب خطا شد و حتی با گرفتن او مانع از ادامه حرکت او گردید اما تنها یک ضربه آزاد عاید کارگر شد که آنهم راهی خارج گردید .

دقیقه هفتاد و نهم سرانجام خشونت بیش از حد یاران مشهد موجب اخراج حبیب فتاحی هافبک این تیم گردید اما تیم مشهد با وجود ده نفره شدن در فاصله پنج دقیقه به پایان گل مساوی را بثمر رساند و شاهرخ جوانشیر بغل راست آریا روی پاس مهدی قیاسی که از جناح راست ارسالی بلند و سریع داشت این گل بثمر رسید .

 کارگر برای جبرام گل خورده در پنج دقیقه پایانی تا پای جان تلاش کرد و سرانجام در دقیقه هشتاد و هشت بدنبال ارسال یک کرنر از راست توسط علی نکویی , اصغر رعنایی را صاحب موقعیت گل شد تا او  با ضربه ای دقیق گل پیروزی کارگر را در این دیداربثمر برساند .

کارگر آبادان و آریای مشهد جام منطقه ای 1349

 

 

    جدول پایانی گروه دوم مسابقات

 

 

 

                                            بازی       برد       مساوی        باخت         گل زده       گل خورده          امتیاز 

 

 

 

 تاج تهران                                3            1          2               -               7                 2                  4

 

 تاج آبادان                                3            1          2               -               4                 2                  4

 

 کارگر آبادان                            3            1          2               -               5                 4                  4

 

 آریا مشهد                                3            -          -               3               2                10                  -

 

 

 

 * تیمهای تاج تهران و تاج آبادان از این گروه راهی نیمه نهایی شدند و تیم کارگر هم امتیاز با آنها و بدون شکست از راهیابی به مرحله بعد باز ماند

 

 در باب حذف تیم شایسته کارگر نشریه دنیای ورزش چنین مینویسد

 ..... تساوی تیم تاج آبادان با تاج تهران در دیدار آخر گروه دوم را باید بیش از هر چیز بسبب لطف تیم تاج تهران دانست . چه در حالیکه با توجه به کیفیت تیم تاج آبادان در دو دیدار گذشته این تیم , کسب نتیجه مساوی برابر تاج تهران بعید و دور از دسترس تاج آبادان بنظر میرسید , بخاطر بی میلی تاج تهران برای شکست حریف این نتیجه بدست آمد . بهر حال حذف کارگر آبادان که بمراتب از تیم دیگر آبادان ( تاج ) شایسته تر و دارای چهره های برتری بود تنها مورد تاسف بار مسابقات مقدماتی بود خاصه اینکه این تیم جوان شهرستانی در دیدار خود با تیم تاج تهران یکی از دلپذیر ترین و پر هیجان ترین دیدار های این دوره از مسابقات قهرمانی باشگاههای ایران را بنمایش گذارد ...

                                                                                                                                     نشریه دنیای ورزش - دیماه 1349

 

علی نکویی - اسماعیل کشتکار و هوشنگ خواجه ای 13 1349

 * مهاجمان شایسته باشگاه کارگر آیادان  : علی نکویی - اسماعیل کشتکار و کاپیتان هوشنگ خواجه ای (  امجدیه - دیماه 1349 )

 

 

کارگر آبادان

  * تیم فوتبال کارگر آبادان , هر چند به نیمه نهایی راه نیافت , اما آنقدر شایستگی داشت که نشریه کیهان ورزشی تصویرشان را بزرگ بر روی جلد شماره 854  خود چاپ کند .... آنها هرگز شکست نخوردند و لحظات ناب و بدیع از فوتبال پویای آبادان را , بنمایش گذاردند ....