A+ R A-

تبلیغات

رجیران

دخانیات

تیم والیبال باشگاه دخانیات 1355

 

 دخانیات 1355

تیم والیبال باشگاه دخانیات با عنوان چهارمی جام دوم پاسارگارد

 

 تیم والیبال دخانیات با عنوان اولی دور قبل مسابقات , کاری بس دشوار رو پیشرو داشت چرا که مدعیان سال پیش ( تاج و پرسپولیس ) در صدد تقویت و پوشش نقاط ضعفشان بودند و از طرفی آنکه آنها ستاره های دخانیات را  به جمع یاران خود افزودند . از میان نفرات اصلی تیم قهرمان جام اول , عزیز پرتوی ملیپوش این تیم راهی تاج شد و امیر حیدری پاسور ممتاز دخانیات بهمراه منوچهر آخشین  به اردی سرخپوشان رفتند .

 در عین حال آنها نیز نفراتی را از تیمهای دیگر , به ترکیب خود افزودند که جمشید قدیری , اصغر رزاقی و جمیس پارسیان از هما , مطرح ترین آنها محسوب میشدند و جوانانی همانند قاسم توکلی ( ستاره روز آخر دخانیات در فصل پیش ) و جاوید نجفی ( نامی جدید و ملیپوش سالهای بعد ) , مرتضی ماموریان از دیگر  چهره های حاضر درترکیب دخانیات بودند که البته  آنها هرگز نمایشی در حد یاران جدا شده نداشتند  .

 ستاره اصلی همچنان کاپیتان محمود چایچی بود که با وجود نزول نسبی باز هم درخشانترین عضو گروه زردپوشان محسوب میشد و پس از او نادر پاکرو - ودود گوگانی و ..... از دیگر یاران ممتاز دخانیات در جام دوم  بودند .

 اما براستی بزرگترین مشکل قهرمان سال پیش ناهماهنگی بود انها بازهم چهره های سرشناسی را در تیم داشتند ولی بنوشته نشریه دنیای ورزش بیشتر تک نوازان خوبی بودند تا یک ارکستر منظم !

 دیدارها در ابتدا با پیروزی های متوالی آغاز شد ملوان , تهرانجوان و دخانیات اصفهان برابر آنها شکست را پذیرفتند اما مشکل از هفته چهارم پدیدار شد جایی که تیم خوش ترکیب و هماهنک ذوب آهن که در طول فصل هم رقابتی تنگاتنگ با دخانیات بر سر عنوان سومی مسابقات داشت , در تهران , قهرمان دور قبل را شکست داد . سپس دو پیروزی برابر پاس و راه آهن مشهد میرفت تا شکست برابر ذوب آهن را بدست فرانوشی سپارد که پرسپولیس ( یکی از مدعیان قهرمانی ) دومین شکست فصل را نصیب یاران دخانیات نمود این اولین پیروزی سرخپوشان برابر تیم قدرتمند دخانیات محسوب میشد

 اما ضربه بعدی هولناکتر بود چرا که اگر باخت به پرسپولیس تا حدودی قابل پیش بینی بود , شکست برابر ماشین سازی را هیچکس تصور نمیکرد دو پیروزی و یک باخت برابر تاج ( قهرمان مسابقات ) کارنامه دخانیات را با هفت پیروزی وچهار شکست در نیمفصل اول به پایان برد تا آنها به انتظار نیم فصل دوم باشند .

 

 

نادر پاکرو

* نادر پاکرو همچنان از چهره درخشان دخانیات در مسابقات بود  ...

 

قاسم توکلی

* قاسم توکلی . عضو سابق باشگاه تهرانجوان و یار ذخیره فصل پیش , حضوری چشمگیر در دومین دوره جام پاسارگارد داشت  ...

 

تیم والیبال دخانیات جام دوم پاسارگارد 1355

 * تیم والیبال باشگاه دخانیات - بترتیب ایستاده از راست : قاسم توکلی - محمود چایچی ( کاپیتان ) - حمید فاضلی فرد - ودود گوگانی - جمشید قدیری     نشسته از راست : نادر پاکرو - جاوید نجفی - یحیی بلوری - مرتضی ماموریان و جمیس پارسیان