A+ R A-

تبلیغات

رجیران

تاج 57 - 1356

تیم والیبال تاج

 

  تاج 1356

 ( تیم والیبال باشگاه تاج قهرمان جام سوم پاسارگارد ) 

 قهرمان دوره قبل بار دیگر بر جام قهرمانی بوسه زد تا  پر افتخار ترین تیم جام پاسارگارد لقب گیرد ترکیب آبی ها در جام سوم  تفاوت چندانی با دوره قبل نداشت بجز آنکه  دو سرخپوش از پرسپولیس را در کنار خویش داشتند رضا چیتگر و منوچهر آخشین نفراتی بودند که به جمع یاران تاج پیوستند تا ستاره های تاج باز هم فزونی یابند .

  رقیبان تاج هرگز نتوانستند سدی بر سر راه قهرمانی آنها باشند با انصراف پرسپولیس از حضور در جام سوم , و پیوستن ستاره های این تیم در دو تیم تاج و ایرانا , قدری از جساسیت مسابقات نیز کاسته شد ... از طرفی دخانیات رقیب سنتی آبی پوشان نیز شباهتی با دخانیات سالهای پایانی دهه 40 و نیمه اول دهه 50 نداشت تنها , تیم تازه تاسیس ایرانا بود که با در اختیار گرفتن هوشنگ ملک لو  - خسرو نیاکیان و امیر حیدری قصد رقابت با تیم آبی ها را داشت که در هر دو دیدار دو نیمفصل , شکست را برابر تاج پذیرا شد .

  بهترین و ممتاز ترین چهره تاج در این دوره , بی گمان پاسور طراح و خوش فکر آنان , مهدی صابر پور بود که روز بروز بر توانایی هایش افزوده میگردید او بارها توانست با هوشیاری تیمش را بسوی پیروزی هدایت کند کاپیتان ذوقی , حسن شمشیری , رضا چیتگر و یک جوان خوش قد و قامت بنام علی تازرونی یاران ثابت آبی ها بودند .....

                                                                                      ادامه دارد .....

 

 

والیبال تاجتاج و ذوب آهن جام سوم پاسارگارد 1357تاج و دخانیات جام سوم پاسارگارد 1357تاج و دخانیات جام سوم پاسارگارد 1357

  * تاج و دخانیات سومین دوره جام پاسارگارد اسپک کاپیتان دخانیات محمود چایچی و دفاع تاج متشکل از علی تازرونی ( 8 ) و کاپیتان ذوقی ... رضا چیتگر ( 6 ) و مهدی صابر پور ( 3 ) پشت به تصویر حضور دارند 

 

 

تاج و دخانیات جام سوم پاسارگارد 1357

  * تاج و دخانیات سومین دوره جام پاسارگارد ( خرداد 1357 ) اسپک رضا چیتگر و عبور توپ از شکاف میان دفاع دخانیات متشکل از عزیز پرنوی ( 5 ) و علی موذن ( 9 ) مهدی صابرچور پاسور ارزنده تاج نیز پای تور حضور دارد .