A+ R A-

تبلیغات

رجیران

پاسخ به ایمیل ها ۲

پاسخ به ایمیلها

 

* با پوزش فراوان بجهت تاخیر طولانی در پاسخ دهی به ایمیل ها ............. دوستان و همراهان عزیز  :  در این صفحه تنها ایمیل هایی  پاسخ داده میشود که سوالات آنها دارای موضوع یا  مطلب مفید برای سایر مخاطبان باشد و یا انکه در سایر ایمیل ها نیز , تکرار شده باشد . 

---------------------------------------

---------------------------------------

---------------------------------------

 

 

 

 دوست عزیز  حمید . ب 

از لطف و محبت شما بسیار  سپاسگزارم .... اما در رابطه با پرسش شما ... مسابقات جام باشگاههای تهران , از دهه ای ۶۰ شمسی اغاز نشده و سبقه ای بس طولانی تر دارد ... و چنانچه هر منبعی  چنین نظری دارد , احتمالا  به آرشیو دسترسی ندارد .... اگر مقصود شما مسابقات دوره ای باشد که اغاز ان به ابتدای دهه ای 40 شمسی باز میگردد و چنانچه نظر به هر گونه رقابت باشگاهی باشد , اغاز ان را می بایست در دهه نخست قرن جستجو نمود .

 

--------------------------

 

دوست عزیز :  محمود . ش 

قدردان شما هستیم . باورکنید که برای مجموعه ی جام تخت جمشید , هیچ باشگاهی نسبت به باشگاه دیگر برتری ندارد .... اگر یک مقاله دارای مطالب و تصاویر بیشتری می باشد , تنها به این سبب است که در ان مورد خاص , مطالب و تصاویر بیشتری در ارشیو بوده ... و نه تعلقات شخصی و یا اعمال نظر و سلیقه  ... ضمن انکه نویسنده متون , یک شخص نیست ......

 

-----------------------

 

دوست عزیز : عباد . ط

 قدردان محبت و متن زیبای شما هستیم .... اینکه  از طرفداران دهه ی ۴۰ شمسی باشگاه دارایی هستید , بسیار مسرت بخش است .... سالهاست که در حال جمع اوری مطالب مرتبط با باشگاه دارایی هستیم اما قبول بفرمایید که باشگاه مورد نظر شما یکی از قدیمی ترینها در تاریخ باشگاهی ایران است . بنابر این برای ارائه درست و کامل تاریخچه ای باشگاه , بجز مطالب دهه ای ۴۰ شمسی ,  نیازمند   در اختیار داشتن مطالبی مستند  از دهه ها ی ۲۰ و ۳۰ شمسی نیز هستیم . 

 

-----------------------

 

 

 دوست عزیز :  شیرین . آ

  دقت نظر شما , براستی که تحسین برانگیز است .... از بابت غلط های تایپی و گاه املایی , بسیار بسیار شرمنده هستیم . این مشکل در اینده ای نزدیک رفع خواهد شد . اما در رابطه با تاریخچه باشگاه ها , اجازه بدهید با نظر شما موافق نباشیم . آنچه که امروز در اختیار عموم است , تلاشهایی است که اغلب توسط چند  هوادار و یا علاقمند  در طول زمان انجام داده اند و بصورت پیوسته کپی شده و .... اغلب نیز فاقد ادله کافی می باشد . همچنین تا شخصی  هوادار یک تیم یا باشگاه باشد , بسیار دشوار خواهد بود که بتواند تاریخچه ای منصفانه و کامل  بر پایه ی حقیقت ارائه دهد ...

 

----------------------

 

دوست عزیز : مراد . د

  بسیار سپاسگزاریم از محبت شما ......   باشگاه هما از ابتدای دهه ای ۵۰ شمسی تشکیل نشده است  اما , از سالهای ابتدایی دهه ای ۵۰ با پیوستن بازیکنان تیم گارد  زنده یاد پرویز دهداری , صاحب توانی مضاعف و اعتباری دو چندان در فوتبال باشگاهی ایران شد ... بطور کلی فعالیت باشگاه ورزشی هما از میانه ای دهه ای ۴۰ شمسی اغاز شد . سپس در دهه ای ۵۰  , به اوج رسید و بمرور در پایان دهه ای ۶۰ شمسی  ,   از بالاترین سطح ورزش ایران دور شد .  ....  

 

-----------------------

 

دوست عزیز : کامران . ر

بسیار از محبت شما  سپاسگزاریم  ...... در اینده شما و دیگر علاقمندان اصیل باشگاه محبوب تاج , غافلگیر خواهند شد .... مطالبی بسیار ارزشمند و اغلب اشاره نشده از سوی علاقمندان و برخی از بزرگان باشگاه برای مجموعه ارسال شده است ...که در حال دسته بندی و برنامه ریزی برای ارائه صحیح ان هستیم . به شما قول میدهیم که شاهد یکی از زیباترین و کاملترین مقاله ها در باب باشگاه مورد علاقه خود باشید . و توجه داشته باشید که هر چه ارائه مطالب با تاخیر باشد ,  کاملتر  خواهد بود . بنابر این هرگز کیفیت  را فدای سرعت عمل نخواهیم کرد و تقاضا داریم که شما نیز , قدری صبوری نمایید . 

 

 

------------------------

 

دوست عزیز : احمد . ر

 سپاسگزار شما هستیم .... قول و قرار سال گذشته را در مورد مقاله ی زنده یاد علی عبده , فراموش نکرده ایم . اما یک مشکل گرافیکی در رابطه با عکسهای مقاله پیش امد که قصد داریم تا انجا که میسر باشد , ان را  اصلاح نماییم . 

 

 

---------------------

 

دوست عزیز : علی . ب

از این حس زیبا , نازنین و دلسوزانه ی شما , نسبت به مطالب وبسایت بسیار  بسیار سپاسگزاریم ... اما چه میتوان کرد ... کپی کردن و تلاش دیگران را بنام خویش زدن , شده بخشی از زندگی ما .... اما بقول شما " اورجینال " بودن کار هر شخص و گروهی نیست ... از وضعیت ۹۰ درصد کانالها نیز با خبر هستیم و عزیزانی همانند شما , ما را از عملکرد دوستان نویسنده و محقق !!! ... , اگاه مینمایند ........... مطمئن باشید که  ره به جایی نخواهند برد چرا که چشمان آگاهان , باز  باز است ... 

 

 

 

------------------------

 

دوست عزیز : ا . ی

 از محبت شما سپاسگزاریم و مطمئن باشید طرحهای دیگری نیز در دست اقدام است .... در حال حاضر مجموعه ی جام تخت چمشید  برنامه ای برای فروش و ارائه پیراهن های ورزشی ( تاج , پرسپولیس و ......... ) ندارد . بنابر این از اجابت درخواست شما معذوریم .

 

------------------------

 

دوست عزیز : ب , خ 

برای انها که هدفشان تاریخ است , دهه های مختلف تفاوتی با یکئیگر ندارند . اما انچه که حائز اهمیت میباشد , فرصتی است که پیوسته از کف میرود ... بنابر این , صحیح تر ان است که اکنون  تا انجا که میسر است , روی دهه های ۴۰ و ۵۰ شمسی تمرکز نماییم پیش از آنکه , همانند دهه های ۲۰ و ۳۰ از دسترس مان خارج گردد . 

 

 

------------------------

 

دوست عزیز : فرهاد . ش

از محبت شما سپاسگزارم ....  در رابطه با ارائه و فروش عکسهای ورزشی , در حال حاضر مجموعه ای جام تخت جمشید برنامه ای ندارد .... شما میتوانید به وبسایتهای خوب و ارزشمندی که اکنون در حال ارائه عکس های متنوع ورزشی بویژه فوتبال هستند , مراجعه نمایید ...... آرشیو مجموعه جام تخت جمشید , مختص به مطالب ارائه شده در وبسایت می باشد .  بنابر این از اجابت درخواست شما معذوریم .

 

------------------------

دوست عزیز : ب . ا

قدردان شما دوست پرسپولیسی مهربان هستیم ....... ویدئوی گفتگو با استاد جعفر کاشانی , بسیار بسیار جالب و ارزشمند است و همچنان در حال تکمیل ان هستیم مطمئن باشید که بسیاری از مطالب میهم در رابطه با تاریخچه باشگاه های شاهین , پیکان و پرسپولیس , در طی این گفتگو , روشن خواهد شد چرا که استاد  به نکاتی اشاره نمودند که اغلب تاکنون مورد بحث نبوده ....  سوالات طرح شده ی گفتگو  از روی متن نشریات , تنظیم شده بنابر این  میتواند یک منبع مستند قابل اتکا باشد . تنها قدری به  زمان نیاز دارد .

 

-----------------------

دوست عزیز : احمد . س

در حال حاضر از جمع  پیشکسوتان شایسته ی دهه ای ۵۰ باشگاه بانک ملی , شخصی در دسترس قرار ندارد .... اغلب عزیزان یا برحمت خدا رفته اند و یا آنکه در خارج از ایران اقامت دارند ... چنانچه امکان ارتباط با انها میسر گردد , حتما اقدام خواهیم نمود . 

 

-----------------------

دوست عزیز سبف الله . د

 از لطف , محبت و صداقت  شما بسیار بسیار سپاسگزاریم .... و نیز قدردان شما هستیم که از مطالب وبسایت در منابع خود استفاده میکنید .... جام تخت جمشید , نه تنها هیچگونه مشکلی با استفاده از عکس ها و مطالب وبسایت در سایر منابع ندارد بلکه , از این بابت خشنود نیز میگردد ... و همچنین ,  هرگز نیاز به کسب اجازه نیست . مشکل  با ان دسته دوستانی است که پایین عکسها را برش میدهند و بدون ذکر منبع و یا حتی گاه با  درج لوگوی خویش , از انها بنام خود بهره برداری میکنند . و یا مقاله ای را بطور کامل کپی نموده و در منابع خود با ذکر نام خویش , درج میکنند . امید که روزی  شاهد احترام گذاشتن  به حقوق یکدیگر باشیم .

 

----------------------

 

دوست عزیز : ع . ه

 جای مسرت فراوان است که ,  مطالب وبسایت مورد پسند شما می باشد  ..... تلاش مجموعه ای وبسایت جام تخت جمشید , همواره بر ان استوار بوده که مطالب  کامل , دقیق و مستند باشد و همچنین  حد الامکان همراه با تصاویر با کیفیت , مرتبط با همان موضوع  ....  بنابر این تصدیق بفرمایید که برای ارائه مطالب مرتبط با دهه های ۳۰ و گاه ۴۰ شمسی , شرایط بسیار بسیار دشوار است ... و نیز جا دارد به استحضار شما برسانم که کلیه آرشیو های موجود در کشورمان که طی این سالها بررسی کرده ایم , بگونه ای ناقص می باشد !!..... این را بیقین خدمتتان میگویم . حتی موسسات بزرگ و قدیمی و نیز باشگاه ها  نیز فاقد آرشیو کامل  هستند که البته بسیار مایوس کننده میباشد  ...... بنابر این در حال حاضر  ارائه ی کار درست و صحیح و کامل در محدوده ای زمانی دهه ۳۰ شمسی , میسر و مقدور نیست .... اما بدانید که کادر جام تخت جمشید , تقریبا همه روزه در حال جستجو است ... تا با گذشت سالها  , قطره قطره و برگ برگ , تاریخ مستند را کامل نموده و در اختیار کلیه  علاقمندان , قرار دهد . بنابر این منطقی ان است که امروز , در مورد امار و ارقام و رکورد ها و .... بیقین صحبت نکنیم . تا زمانی که ارشیو  کامل و مطالب ,  مستند باشد ... 

  

  دوست گرامی , مدتهاست که بخش فروشگاه مجموعه تعطیل است .... فعالیت فروشگاه , محدود به همان ماه های نخست بود که مقادیری مجله  و کتب , بصورت  مازاد در اختیارمان قرار داشت  .................... اما تدبیری اندیشه شده که در اینده ی نزدیک , بار دیگر شاهد آغاز فعالیت فروشگاه  باشیم که بمحض راه اندازی  , در وبسایت اعلام خواهد شد . و در مورد عکس های ورزشی نیز اکنون بخش فروش  نداریم . از حسن توجه شما بسیار سپاسگزاریم . 
 
 
-----------------------
 
 
دوست عزیز : فرشید . ج 
 
 از توجه شما به مجموعه ای وبسایت جام تخت جمشید , بسیار بسیار سپاسگزاریم . بله ... با شما موافقیم ...  تاریخچه فوتبال ما بسیار ناقص و اغلب بصورت گزینشی ارائه شده ... با احترام کامل به تلاش های بزرگان اما , ما نیز معتقدیم که می بایست با نگاهی متفاوت , از نو نگاشته شود ... متاسفانه هرگز  در ایران تشکیلاتی برای جمع آوری و ارائه تاریخچه بر پایه ی منابع مستند , پدید نیامده  و آنچه که اکنون موجود است , تلاشهای خود جوش تعدادی نویسنده ( ورزشی نویس) می باشد ... و این در شرایطی که پرداختن به  تاریخ , وظیفه یک ورزشی نویس یک ستون نویس و یا حتی یک مجله ورزشی  ... نیست . اشخاصی می بایست باشند که تنها و تنها کار آنها پرداختن به تاریخ باشد و از جزئیات نیز عبور نکنند ... در دنیای امروز , اینکه بطور کلی بگوییم کدام تیم آن تیم دیگر را چند بار برده , و یا چند  گل زده , نامش تاریخ نیست . 
 
 
----------------------
 
دوست عزیز  : پرهام . ر
 
 قدردان محبت شما هستیم ....... متاسفانه آنچه که شما درخواست نموده اید , در حال حاضر بسیار دشوار است .... بطور کلی ارائه مطالب در مورد والیبال باشگاهی دهه ۶۰ , همپای  دهه ای ۵۰ شمسی ( جام پاسارگارد )  امکان پذیر نیست .... چه بجهت ماهیت  و چه از نظر منابع قابل دسترس  .... جام پاسارگارد , یک لیگ سراسری والیبال باشگاهی بود که برای نخستین بار در کشور ما برگزار شد و از یک نظم  قابل قبول نیز برخوردار بود . از سوی دیگر  مطبوعات دهه ای ۵۰ نیز , بصورتی شایسته و کامل , ان را با تصاویر مطلوب و .... پوشش دادند و  بر پایه ی همان , توانستیم بصورت نسبی , مطالبی را ارائه نماییم ..... اما دهه ی ۶۰ , والیبال ما فاقد یک لیگ سراسری باشگاهی پویا بود . بنابر این  یا باید از لیگ سراسری فجر یاد کنیم که هرگز یک لیگ باشگاهی نبود و یا مسابقاتی چون جام باشگاه های تهران را مورد بررسی قرار دهیم  ... چنانچه شما به مطبوعات دهه ی ۶۰  دسترسی داشته باشید ملاحظه خواهید نمود که پوشش مسابقات والیبال آنگونه که باید , قابل توجه نیست و تنها راه ارائه صحیح و موثر , همکاری عزیزان و بازیکنان والیبال دهه ۶۰  در باب تهیه ی عکسهای با کیفیت می باشد . و اگر بخواهیم بدون در دست داشتن عکسهای مطلوب به ارائه آن بپردازیم , قطعا انگونه که باید نخواهد شد  ..... اما به آینده امیدواریم .
 
 

 

 

 

 

                                                                          در حال تکمیل .............