A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

هما تهران ۱۳۶۱

هما فوتبال ۱۳۶۱ * عزیزان بترتیب از راست : هادی نراقی - احمد سنجری -  ؟  - حسین فداکار 

==================

 

 

 

 همای تهران ۱۳۶۱

---------------

---------------

 فوتبال ایران , دلتنگ توست .... 

 

  تیم فوتبال همواره  شایسته و توانمند هما که بمدت دو دهه  گرما بخش فوتبال باشگاهی ما بود . یادگار استاد فقید پرویز دهداری و عزیزان فریدون عسگر زاده , , احمد خداداد , نعیم صفری و .........   آنها در فصل ۱۳۶۱ باشگاه های تهران نیز , همچنان در رتبه های بالای جدول قرار داشتند .   مسئولیت فنی تیم همای ۱۳۶۱ , بر عهده ی استاد بهمن فروتن بود . در تصویر بالا  جای حمید علیدوستی و مجید مشتری , بسیار خالی بنظر می آید  . چرا که مثلث خط حمله ی هما با عزیزان ؛ هادی نراقی , حسین فداکار و حمید علبدوستی " شکل میگرفت که  بهترین ترکیب هجومی فوتبال باشگاهی در سالهای نخست دهه ی ۶۰ شمسی بود . حسین فداکار بعنوان سنتر فوروارد , هادی نراقی در سمت راست و حمید علیدوستی در چپ .......

 مرکز خط دفاع هما نیز , با یک  زوج مناسب " احمد سنجری و مجید مشتری " آرام میگرفت که با یکدیگر بسیار هماهنگ بودند . دفاع هما در کناره ها نیز بسیار توانمند بود  حضور  دو مدافع شایسته  , زنده یاد حبیب خبیری ( چپ )  و جمشید پذیرا ( راست ) سبب ان بود تا هما علاوه بر حفظ ساختار دفاعی , در هنگام هجوم نیز بسیار توانمند باشد . در پشت این گروه مصمم , یک دروازه بان شایسته بنام احمد سجادی حضور داشت که در سالهای بعد , مسئول حراست از دروازه تیم ملی  شد . 

 هما در میانه ی زمین  نیز ,  پر فروغ بود ...  چهر های با تجربه و سرد و گرم چشیده , همانند  احمد تقوی , محمد توانایی و محمود نقوی ... با حضور متناوب سهام میز فخرایی , سبب ان شده بود تا چرخهای هما ,  روان و اسان بگردش در آید  .