A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

محمدرضا زادمهر

محمد رضا زادمهر

* دکتر محمدرضا زادمهر , چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ .............    عکاس : استاد علی کاوه

-----------------------------------------------

 

 

همین امروز ....

گفتگو با دکتر محمدرضا زادمهر عزیز .....

----------------------

----------------------

 آنگاه که سرطلایی فوتبال ایران " همایون خان بهزادی " به پایان دوران فوتبالش نزدیک بود , در جستجوی جوانی میگشت که روزی در پیشانی خط حمله   جایگزین او گردد .... یک مهاجم سرزن که فروغ روزهای جوانی اش را تداعی کند . و سرانجام او را یافت و انچه که سالها تجربه کرده بود به او آموخت و ظهورش را به نظاره نشست . یک جوان محجوب و خوشنام که از همان روز نخست , همگان وی را دکتر نامیدند ....  دکتر  زادمهر , جوان اول خط آتش سرخپوشان در جام تخت جمشید و فرزند همواره شایسته و مهربان ایران   ... 

 

  محمد زادمهر عزیز در یک صبح زیبای بهار با خوشرویی  پذیرای گروه وبسایت جام تخت جمشید  بود و برایمان , از  آغاز گفت .... از کسب رتبه ی نخست  مهارت های فردی ( رده ی نوجوانان ) تا دعوت شدن به تمرینات پرسپولیس توسط زنده یاد همایون بهزادی  و سپس عضویت در تیم جوانان ایران و فتح جام زرین اسیا  تا نخستین تجربه ی گلزنی با جامه ی سرخ  و فتح جام زیبای نقره ای تخت جمشید   ..... از روزهای آقایی  کامل در عرصه ی فوتبال اسیا  ... ملی , باشگاهی , فوتبال پایه  ...

 

  مطب دکتر  اما با تمام مطبهای ایران تفاوت دارد ....  انجا همه چیز رنگ روی فوتبال دارد و پرسپولیس ... مدالهای افتخار , تابلوهای یادبود و تصاویر بیادماندنی  که دل هر علاقمندی را میبرد به فضای دهه ی ۵۰ و جام تخت جمشید و جام جوانان اسیا  ...   مراجعه کننده ها نیز اغلب از جنس فوتبال هستند . همان فوتبال پاک و عاشقانه ی سالهای دور , که قلبها را جادو میکرد و مرور خاطراتش بسیار بسیار دلنشین است  .

 

محمد رضا زادمهر

 * دکتر محمد رضا زادمهر عزیز , حین معالجه ی دروازه بان سالهای دور باشگاه شاهین اهواز ( جناب اساعه ) ... جناب دکتر زادمهر , حائز لوح تقدیر انجمن دندانپزشکان ایران   سال ۱۳۹۱ هستند . 

---------------------------------------- 

 

  گفتگو با دکتر زادمهر , غنیمتی بسیار گرانبها برای مجموعه ی جام تخت جمشید بود . او گذشته های دور را  چنان  با جزپیات بخاطر دارد که گویا سخن از چند سال پیش است . رویداد های جام سوم تخت جمشید , جام چهارم , جام پنجم .... را , چنان مرور میکند که ناخود اگاه , تحسین همگان را بر می انگیزد . از لحظه ها شادی بخش و کسب جامهای افتخار  تا روزهایی که توپهایش به گل ننشست  ..... ذخیره ی طلایی  سالهای نخست پرسپولیس و سر زن توانای سالهای بعد  , یک دنیا احساس و خاطره با خود دارد . در آینده  , گفتگوی کامل وبسایت  با دکتر محمد زادمهر ارائه خواهد شد  . 

 

محمد رضا زادمهر  ..