A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

علی جباری

علی جباری 

 

 علی جباری عزیز ...............

==========

 ستاره و کاپیتان محبوب باشگاه تاج , با کلکسیونی کامل از عناوین معتبر داخلی و بین المللی .......... استاد علی جباری , از معدود چهره های فوتبال ایران می باشد که به کلیه افتخارات  باشگاهی در سطح ایران و اسیا دست یافته است .... .

 

  با احترام به تمام بزرگان باشگاه محبوب تاج ( استقلال ) اما , علی جباری را می بایست  کاپیتان و نماد موفقترین دوران فوتبال باشگاه محبوب تاج دانست . روزی که علی جباری جوان به تاج پیوست , تیم قدرتمند دهه 30 و  سالهای نخست دهه ی 40 , از نظر کسب  موفقیت  , شرایط مطلوبی نداشت اما با گذشت یکی دوسال , ابی ها احیاء شدند و تا انجا پیش رفتند که با شایستگی بر بالاترین نقطه فوتبال قاره ایستادند . کسب دو عنوان باشگاهی در سطح آسیا و فتح سه باره جام میلز , همراه با فتح جامهای معتبر  داخلی , جملگی دلالت بر بهترین دوران تاریخ باشگاه محبوب تاج است که در این میان علی جباری بعنوان سرگروه ابی ها , نقشی بزرگ و انکار ناپذیر دارد و آنروز که به ناچار از فوتبال کناره گیری کرد , ابی ها با یک افت محسوس و قابل توجه مواجه شدند . 

 کارنامه ی استاد  در بعد ملی نیز , کم نظیر است ... کسب دو مدالیون طلای جام ملتهای آسیا و کسب دو مدال ( طلا و نقره )  بازیهای اسیایی بهمراه فتج جام عمران منطقه ای و جام کوروش کبیر و صعود و  حضور در المپیک مونیخ  او را از بعد فوتبال ملی نیز در جایگاهی والا قرار میدهد و این در شرایطی است که  او در فوتبال ملی به آنچه که اسحقاق او بود , هرگز نرسید . عواملی باز دارنده و اغلب غیر فوتبالی , موجب شد تا فوتبال ملی ما , کمتر از موهبت حضور یکی از بهترین ها را بهره مند گردد .

 

 برای سلطان محبوب فوتبال ایران استاد علی جباری عزیز , بهترینها را آرزومندیم .