A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

جعفر مختاری فر

جعفر مختاری فر

*  جعفر مختاری فر در تقابل با احمد هادی .....         استقلال و عقاب ( امجدیه - فروردین ۱۳۶۶ )

------------------------------------------------

 

 

 جعفر مختاری فر عزیز ....

==========

 استاد جعفر مختاری فر , فرزند شایسته , عزیز و مهربان ایران با سالها حضور موثر و درخشان در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی  .... فوتبالش را از منطقه ی جوادیه تهران آغاز نمود و سپس در تیم فوتبال باشگاه دارایی بعنوان یک چهره جوان و اینده دار مطرح شد . گل تماشایی و زیر طاقی او به تهرانجوان در فصل ۱۳۶۱ باشگاه های تهران را کمتر کسی فراموش میکند . فصل ۱۳۶۲ به باشگاه محبوب استقلال پیوست تا نگین میانه ی زمین آبی ها باشد . با امدن او خط هافبک  استقلال جانی دوباره یافت و در همان فصل نخست , اولین قهرمانی خود را در جام باشگاه های تهران جشن گرفت .

 جعفر مختاری فر عزیز بمدت ۹ فصل متوالی  عضوی فداکار و تاثیر گذار از تیم قدرتمند آبی های تهران بود ... گل حساس دقیقه ۱۰۹ او به هما در مرحله ی نیمه نهایی جام باشگاه های  فصل ۱۳۶۴ که موجب صعود آبی ها به فینال شد و نیز گل زیبای او در دربی بیست و نهم تهران ( فروردین ۱۳۶۷ ) از لحظات بیادماندنی حضور جعفر مختاری فر در رقابتهای باشگاه های تهران است . با اینحال اما و نقطه اوج دوران بازیکری استاد مختاری فر را   می بایست در رقابتهای دهمین دوره جام باشگاه های اسیا جستجو کرد . آنجا که او به همراه آبی ها , فاتح معتبر ترین جام فوتبال باشگاهی قاره شد . 

 او در آغاز فصل ۱۳۷۱  از جمع آبی های تهران جدا شد و به باشگاه سایپا پیوست و موفق شد بهمراه نارنجی ها  , دو عنوان قهرمانی دیگر ( جام باشگاه های تهران و جام برتر )  را به کلکسیون افتخارات خویش بیافزاید . 

 تصویر مرتبط است با رویارویی استقلال و سایپا از سری رقابتهای هفته ی پنجم جام باشگاه های تهران فصل ۱۳۶۴  که آبی های محبوب با درخشش جعفر مختاری فر عزیز , یک بر صفر بر حریف سختکوش و دونده خویش غلبه نمودند . احمد هادی مدافع عقاب که  سال بعد ,  حضور در باشگاه پرسپولیس را نیز تجربه نمود , قصد دارد تا با تعقیب جعفر مختاری فر ,  مانعی در راه موفقیت او باشد .