A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

 

 

  بایرن مونیخ , منظومه ی از مدیران کارآمد .... 

====================

 

 نیم قرن شایستگی و کسب رکوردهایی ماندگار , بایرن را در زمره ی بهترین و  موفقترین باشگاه های جهان قرار داده  و در این مسیر , نقش مدیرانش  بیش از سایر اجزای باشگاه  بچشم می آید . کادری وسیع و سازمان یافته  که در راس هرم آن , تعدادی از بزرگان سالهای دور بایرن قرار دارد  و بر این پایه است که  آنها  بیش از دیگر باشگاه ها ,  به موفقیت های ورزشی و تجاری سالهای اخیرشان  از جمله  کسب هفتمین قهرمانی متوالی بوندسلیگا , می بالند .     

 

 

 * فرانس بکن بائر ....

======== 

 هر آن که قدری با فوتبال آشنا باشد , بروشنی نام و چهره ی فرانس بکن بائر را میشناسد .... فردی که  حضورش در هر پست و رتبه ای  , ضامن موفقیت است ... فتح جام جهانی فوتبال در هر دو بخش بازیکن و مربی , قهرمان ۳ دوره متوالی لیگ قهرمانان اروپا , برنده ی ۲ توپ طلای فرانس فوتبال ... و ... و ... علاوه بر اینها اما , قیصر یک مدیر تمام عیار نیز می باشد . او سالها در تورنمنت های معتبر چهانی , کاپیتان تیم  المان غربی سابق  بود و سپس در مقام سرمربی , آن ها را از دو جام جهانی  سربلند به وطن بازگرداند و پس از ان بود که  مجدد , به فوتبال باشگاهی رو آورد ...

Franz Beckenbauer

*  فرانس بکن بائر  نامش با موفقیت , پیوندی ابدی دارد او اکنون رئیس افتخاری باشگاه است .....  بایرن مونیخ ۷۸ - ۱۹۷۷

==================================

 

   هواداران بایرن اما هرگز روزهای سخت و دشوار  نیمه نخست دهه ۹۰  را فراموش نمیکنند آن روزگار که تیم محبوبشان , عرصه ی جامهای اروپایی که هیچ , بلکه رقابت در بوندسلیگا و جام حذفی را نیز به حریفانی چون دورتموند , اشتوتگارت و برمن  واگذار کرده بود و ناکامی های متعدد , سبب ان شده بود تا پیوسته , نیمکت بایرن دچار تغییر و تحول گردد . نامهایی چون اریش ریبک , سورن لربی , تراپاتونی و ره ها گل ... و نیز خود او .... اما سرانجام , قیصر  ریاست باشگاه را برعهده گرفت و  با تلاش در راه بازگرداندن بزرگانی چون لوتهار ماتیوس و جذب ستارگانی همانند  کلینزمان , بایرن را چنان احیا کرد که پس از دو سال , به عرصه ی رقابت بزرگان بازگشت . انگونه که پس از فتح جام یوفا , بوندسلیگا , جام حذفی ...  , دو فینال متوالی لیگ قهرمانان را پس از سالها ,  تجربه کرد و انگاه که تصویب شد  بایرن بصورت شورایی مدیریت شود  او در راس آن شورا قرار گرفت . قیصر  از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹  ریاست هیئت مدیره باشگاه را بر عهده داشت  .... او اکنون رئیس افتخاری باشگاه می باشد . 

 

 

 

* اولی هوینس ....

======

  آقای رپیس , مغز متفکر و موفقترین مدیر  تاریخ باشگاه , او امسال چهلمین سال حضورش را در جمع مدیران  جشن میگیرد . بی تردید ارزش او برای بایرن بالاتر از تمام ستارگان سالهای دور و نزدیک است  .... یک مهاجم که بناچار  زودتر از موعد , کفشهایش اویخت تا از این پس در مقام یک مدیر تجاری به بایرن خدمت کند .... اولی هوینس پس از ۹ سال همراهی بایرن و ثبت ۸۹ گل  , بجهت مصدومیت  ناحیه ی زانو , بناچار با فوتبال باشگاهی وداع نمود تا از  می ۱۹۷۹ , بایرن صاحب یک مدیر جوان و خوشفکر شود .

  روزی که او به جمع مدیران باشگاه افزوده شد , بایرن دارای ۴/۶ میلیون دلار بدهی بود ! .... از ان روز تاکنون بایرن ۴۹ عنوان قهرمانی را کسب کرده که ۲۴ عنوان  آن از بوندسلیگا یک و ۱۴ عنوان از جام حذفی المان  می باشد و گردش مالی باشگاه نیز در فصل اخیر به رقم رویایی ۶۵۷/۴ میلیون یورو رسیده است . فرانس بکن بائر بعنوان رپیس افتخاری باشگاه  در مورد وی میگوید :

 آنچه که امروز باشگاه با خود دارد تا حد بسیار  به او مرتبط میشود که محصول  تخصص , شایستگی و مشارکت اوست . ما بسیار خوش شانس بوده ایم که او را با خود داریم . 

uli hoeness

* اولی هوینس ( رئیس باشگاه ) مهاجم دهه ۷۰ و نیروی محرکه تجاری بایرن طی سه دهه گذشته... بایرن مونیخ ۷۸ - ۱۹۷۷ 

==================================

 

  کارل هاینس رومنیگه , که از دوستان بسیار صمیمی اوست در موردش میگوید : حضور اولی در مقام  یک مدیر  , شلوغ اما بسیار هوشمندانه و نو آورانه بوده است او اکنون چهل سال است که بزرکترین هوادار بایرن می باشد .

 اولی هوینس , برنده ی دو تورنمنت  یورو ۱۹۷۲ و جام جهانی ۱۹۷۴ و سه لیگ قهرمانان اروپا می باشد و از نوامبر ۲۰۰۹ , به رپاست باشگاه برگزیده شد و از شاخص ترین اقدامات او  , میتوان به تسهیل یازی مراحل ساخت استادیوم مدرن آلیانز آرنا ( ورزشگاه خانگی بایرن ) اشاره کرد که در حدفاصل سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ با هزینه ای بالغ بر ۳۴۰ میلیون یورو ساخته شد , 

 

 

 

* کارل هاینس رومنیگه .....

=========

چهره ی محبوب و دوستداشتنی فوتبال آلمان  و  رئیس هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ , امسال بیست و هشتمین سال حضورش را در جمع مدیران  باشگاه جشن میگیرد .... رومنیگه , چون  بکن بائر و اولی هوینس , قهرمان جام جهانی فوتبال نشد اما  , دو  فینال جام جهانی را تجربه کرد و نیز , فاتح یورو ۱۹۸۰ شد . او  همچنین برنده ی دو توپ طلا ی مجله فرانس فوتبال در سالهای ۱۹۸۰ و ۱۹۸۱  می باشد  .... رومنیگه  یازده فصل متوالی برای بایرن به میدان رفت و در این مدت ۲۲۰ بار , موفق به گلزنی شد . او نیز همانند اولی هوینس و بکن بائر , سالهاست که  یک مدیر توانمند و موفق برای بایرن است و علاوه بر ان   ۹ سال متوالی ( ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ )  سرپرست انجمن اتحادیه فوتبال اروپا بود . 

Karl-Heinz Rummenigge *  رومینیگه , آس فوتبال جهان در سالهای نخست دهه ی ۸۰ و رئیس هیئت مدیره باشگاه .......   بایرن مونیخ ۷۸ - ۱۹۷۷

==================================

 

  پاییز ۱۹۹۱ بود که رومینیگه  پیشنهاد همکاری بایرن را پذیرفت تا در مقام معاونت ( vice president )   , به باشگاه بازگردد .... او  تا فوریه ۲۰۰۲ در این پست به کارش ادامه داد تا آنکه  , بعنوان مدیر هیئت اجرایی بخش فوتبال باشگاه , برگزیده شد که بطور کلی مسئول ارتباط هیئت مدیره با رسانه ها و نمایندگی آن در سازمان های بین المللی بود اما اکنون رومینیگه , بعنوان دومین فرد عالی رتبه باشگاه , رئیس هیئت مدیره  می باشد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------- 

uli hoeness - Karl-Heinz Rummenigge - Franz Beckenbauer - Bayern Munich - uli hoeness - Karl-Heinz Rummenigge - Franz Beckenbauer - Bayern Munich - uli hoeness - Karl-Heinz Rummenigge - Franz Beckenbauer - Bayern Munich - uli hoeness - Karl-Heinz Rummenigge - Franz Beckenbauer - Bayern Munich - uli hoeness - Karl-Heinz Rummenigge - Franz Beckenbauer - Bayern Munich - uli hoeness - Karl-Heinz Rummenigge - Franz Beckenbauer - Bayern Munich - uli hoeness - Karl-Heinz Rummenigge - Franz Beckenbauer - Bayern Munich - uli hoeness - Karl-Heinz Rummenigge - Franz Beckenbauer - Bayern Munich - uli hoeness - Karl-Heinz Rummenigge - Franz Beckenbauer - Bayern Munich - uli hoeness - Karl-Heinz Rummenigge - Franz Beckenbauer - Bayern Munich - بایرن مونیخ - کارل هاینس رومنیگه - فرانس بکن بائر - اولی هوینس - بایرن مونیخ - کارل هاینس رومنیگه - فرانس بکن بائر - اولی هوینس- بایرن مونیخ - کارل هاینس رومنیگه - فرانس بکن بائر - اولی هوینس- بایرن مونیخ - کارل هاینس رومنیگه - فرانس بکن بائر - اولی هوینس- بایرن مونیخ - کارل هاینس رومنیگه - فرانس بکن بائر - اولی هوینس- بایرن مونیخ - کارل هاینس رومنیگه - فرانس بکن بائر - اولی هوینس- بایرن مونیخ - کارل هاینس رومنیگه - فرانس بکن بائر - اولی هوینس