A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

شاهین تهران

شاهین تهران

* سیمای فرزندان شایسته ی ایران , اعضای تیم فوتبال باشگاه شاهین ( بهمن ۱۳۴۳ ) عزیزان بترتیب از راست :

ایستاده : ایرج دبیر سیاقی - محمد باقر ترابی - زنده یاد محراب شاهرخی - بیوک وطنخواه - حمید جاسمیان و محمد برزمهری

نشسته : ناپب روپین دل - زنده یاد پرویز دهداری ( کاپیتان ) - زنده یاد ناظم گنجاپور - بهمن نوروزی و زنده یاد همایون بهزادی  

--------------------------------------

 

 

 

  * شاهین محروم ......

======

   یک تیم همواره  شایسته , تحت هدایت زنده یاد دکتر مسعود برومند با چهره های درخشان و ملیپوش .... این سیمای  همان شاهینی است که بواسطه ی محرومیت ۶ ستاره ی ملیپوش  , هرگز در مسابقات رسمی باشگاهی حاضر نشد . در این دوره ی زمانی ,  مدیران  شاهین با انجام مسابقات دوستانه ی که در تهران و شهرستانها برگزار میکردند , قصد داشتند تا بازیکنانشان  را در شرایط مسابقه حفظ نمایند . حضور در شهرهای آبادان , اهواز , بوشهر ......  در راستای دستیابی به همین منظور و  کسب آمادگی ستاره های آن بود . 

 

 حمید جاسمیان , بیوک وطنخواه , همایون بهزادی و محراب شاهرخی , چهار ستاره ی حاضر در تصویر هستند که چنانچه با محرومیت فدراسیون فوتبال مواجه نمیشدند , حضور در المپیک ۱۹۶۴ توکیو را تجربه میکردند و از آنجا که آن سالها , فوتبال ایران در اندیشه حضور در جام جهانی نبود و از حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۱۹۶۸ مکزیک نیز خودداری کرد ,  آنها دیگر فرصت نیافتند تا در یک تورنمنت معتبر جهانی حاضر شوند . غیبت حمید شیرزادگان دیگر ستاره شاهینی که برای ادامه تحصیل به امریکا سفر کرده بود  نیز در تصویر محسوس است .   شاهین در فصل ۱۳۴۴ با تکیه بر همین ترکیب  و افزودن یکی دو  جوان همانند جعفر کاشانی و حسین کلانی  با شایستگی در صدر جدول مسابقات دوره ای باشگاه های تهران ایستاد . 

 

 

 
  تصویر  مرتبط  با  مسابقه ی دوستانه  در ورزشگاه آبادان , ما بین شاهین تهران و شاهین آبادان می باشد . از این رویداد دوستانه  بیش از ۱۰۰۰۰ تماشاگر خونگرم آبادانی , استقبال کردند .