A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

غلامحسین پیروانی

غلامحسین پیروانی

* کاپ زیبای  تورنمنت بین المللی جوانان بر دستان شایسته ی  غلامحسین پیروانی عزیز ..  شیراز - اسفند ۱۳۵۴ 

------------------------------------------------------

 

 

 

* استاد غلامحسین پیروانی ....

==========

  اسطوره ی فوتبال شیراز و چهره ی درخشان و تاثیرگذار فوتبال ایران با ۴۰ سال حصور مداوم و درخشان ... فرزند شایسته ی  خانواده ای ورزشدوست که نامشان با فوتبال شیراز , پیوندی ابدی دارد و یک پدر مهربان که با حمایت های خویش , نقشی انکار ناپذیر  در موفقیت های فرزندان اش بویژه غلامحسین پیروانی عزیز  داشته است . . استاد غلامحسین پیروانی  برای دو سال متوالی عضو تیم جوانان ایران بود و در این مدت به سه عنوان ارزشمند قهرمانی ( یک تورنمنت بین المللی جوانان و دو جام جوانان آسیا )  دست یافت که دومین عنوان از این سه قهرمانی , در مسابقات بین المللی جوانان ( جام ولیعهد ) بدست آمد که  در زمستان ۱۳۵۴  به میزبانی مشترک دو  شهر شیراز و اهواز  برگزار شد . 

 در آن دوره غلامحسین پیروانی بعنوان یک مدافع توانا و مطمئن از سوی مربی ایران ( استاد حشمت مهاجرانی ) بعنوان سرگروه تیم ایران برگزیده شد و  بخوبی نیز از عهده ی رهبری تیمش بر آمد . مهمترین و حساسترین مسابقه تورنمنت مذکور , بازی فینال مقابل نماینده ی شوروی سابق بود که تیمی شکست ناپذیر بنظر می رسید اما سرانجام , بچه های ایران با تک گل تماشایی بهتاش فریبا , بر حریفشان غلبه نمودند و جشن قهرمانی را در ورزشگاه خاطره انگیز شیراز , بر پا داشتند . 

 

 * تصویر مرتبط است با مراسم پایانی تورنمنت  " جمعه ۸ اسفند ماه ۱۳۵۴ " و مراسم اهدای جوائز در حضور پر شور ۲۰۰۰۰ هوادار شیرازی ......