A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

مسعود مژدهی

مسعود مژدهی

 

  مسعود مژدهی عزیز ......

=========

مهاجم توانای باشگاه تاج , عضو تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی ۷۴ و المپیک مونترال .....

 

 مسعود مؤدهی عزیز , فوتبال باشگاهی را از پاس شهربانی و تحت تعالیم عالیجناب حسن حبیبی آغاز کرد ..... اما حضور در پاس کوتاه مدت بود و با نظر زنده یاد رایکوف به باشگاه محبوب تاج پیوست و همان ابتدا نیز عضوی از تیم قهرمان جام باشگاه های آسیا در سال ۱۹۷۰ شد . او سپس با تاج به هندوستان سفر کرد و با جام زیبای میلز به ایران بازگشت . 

 قهرمانی در مسابقات باشگاه های ایران ( جام منطقه ای ۱۳۴۹ ) و قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های تهران ۱۳۵۰ , از دیگر افتخارات مسعود عزیز در سالهای نخست بود اما بطور کلی  روزهای خوش او در تاج از سال ۱۳۵۱ آغاز شد و تا سال ۱۳۵۶ بطول انجامید . او طی این سالها به تمام افتخارات باشگاهی ( جام تخت جمشید - جام حذفی - جام باشگاه های تهران ) دست یافت . شاخص ترین بخش  حضور مسعود مژدهی  در باشگاه تاج را میتوان در ثبت گل قهرمانی  در جام تخت جمشید مقابل ملوان و  دو بار  گلزنی در دربی سرخابیهای تهران جستجو نمود . 

 

مسعود مژدهی

 * مسعود مژدهی مهاجم توانای  جام تخت جمشید ........................     تاج و آرارات - امجدیه , شهریور ۱۳۵۵

===============================

 

 در کارنامه ی درخشان مسعود مژدهی  ,  ۲ دوره حضور در رقابتهای جوانان آسیا  نیز بچشم می آید که ماحصل آن , کسب یک مدال برنز است .  نخستین بار اما در سال ۱۳۵۱ به اردوی  ملی دعوت شد و سپس در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۱۹۷۴ ( مرحله گروهی  ) در ترکیب تیم ملی جای گرفت . در ادامه اما , برای یکی دوسال از اردوهای ملی دور ماند تا آنکه با نظر فرانک اوفارل در  مسابقات انتخابی المپیک مونترال , مجدد در ترکیب تیم ملی قرار گرفت . بهترین ها را برای مهاجم متعصب , پر احساس و مهربان باشگاه تاج , مسعود مژدهی عزیز آرزومندیم