A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

کریم بوستانی

کریم بوستانی

* استاد کریم بوستانی عزیز و پروازی بلند و تماشایی  ...............                  امجدیه - اردیبهشت ۱۳۵۳

=============================

 

 

  فرزند شایسته ی ایران و خوزستان " استاد کریم بوستانی " متولد شهر فوتبال خیز مسجد سلیمان است .... فوتبال باشگاهی را با  تاج مسجد سلیمان آغاز نمود و در فصل ۱۳۴۹ , قهرمان مسابقات باشگاهی مسجد سلیمان شد . سال بعد قهرمانی باشگاه های اهواز را نیز با تاج جشن گرفت و با اغاز لیگ جام تخت جمشید , دروازه بان اول نماینده ی فوتبال خوزستان  , تیم فوتبال " نورد اهواز " شد . 

 کریم بوستانی عزیز , از ان پس تا پایان رقابتهای جام تخت جمشید , همواره مسئول حراست از تیمهای نماینده ی استان خوزستان ( نورد , آب و برق , نیرو ) بود و در سال ۱۳۵۵ , حضور در اردوی تیم ملی را نیز تجربه کرد . از ویژگی های استاد در دوران دروازه بانی , شجاعت , چالاکی  و پرش های بلندش می باشد . او پس از انقلاب اسلامی به لیگ حرفه ای امارات پیوست و حضور در باشگاه بن یاس را تجربه کرد . او سپس به ایران بازگشت و با آغاز رقابتهای لیگ سراسری قدس , مجدد مسئول حراست از دروازه ی تیم منتخب خوزستان شد . این تصویر مرتبط با رقابتهای دوره ی دوم جام تخت جمشید است که استاد کریم بوستانی در حضور مهاجمان عقاب ( زنده یاد ایرج دانایی فرد و محمود ساطری )  شجاعانه توپ را از محوطه ی جریمه آب و برق , دور میسازد . دو مدافع آب و برق ,  زنده یاد غلام شیدایی و اکبر خوش ایند , دیگر حاضران در تصویر هستند . 

 بهترین ها را برای دروازه بان چالاک و شایسته ی سالهای دور و مربی موفق و توانای امروز فوتبال ایران , استاد کریم بوستانی عزیز , آرزومندیم .  

 

 

 

نیرو و پاس هفته هفتم لیگ سوم تخت جمشید