A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

محمدرضا زادمهر و ایرج امیدوار

محمدرضا زادمهر

* شایسته ها : دکتر محمدرضا زادمهر عزیز و زنده یاد ایرج امیدوار ...... امجدیه - فروردین ۱۳۵۶

======================

 

 دو ستاره جام تخت جمشید و نمایی زیبا از رقابت هفته پنجم پرسپولیس و بانک ملی در چهارچوب رقابتهای پنجمین دوره جام تخت جمشید  .........  تقابل دو چهره ی خوشنام فوتبال دهه پنجاه شمسی  , مهاجم جوان و سر زن سرخپوشان دکتر محمدرضا زادمهر عزیز و مدافع سخت گیر و پرتوان بانک ملی زنده یاد ایرج امیدوار که سایه به سایه با او حرکت میکند . 

 دکتر زادمهر عزیز که آن روز یکی از اضلاع مثلث هجومی پرسپولیس ( صفر ایرانپاک , علیرضا عزیزی , محمدرضا زادمهر ) بود , علیرغم یارگیری  سایه به سایه  ایرج امیدوار اما  , در دقیقه نخست نیمه ی دوم , دروازه بانک  را با یک شوت مورب زیبا  بشدت تهدید کرد . توپ او با کمترین فاصله , از کنار پایه تیرک راست عبور کرد تا آه حسرت  از نهاد تماشاگران امجدیه برخیزد  . 

 این مسابقه زیبا ,  در پایان با برتری ۲ بر یک  سرخپوشان پایان یافت . گل نخست پرسپولیس در دقیقه ۲۸ نیمه اول بدست آمد .  محمد مایلی کهن هوشیارانه , توپ را روی نقطه پنالتی برای علیرضا عزیزی ارسال کرد و او نیز سرضرب ان را به قعر دروازه بانک فرستاد . گل دوم  اما در دقیقه ۶۷  از داخل محوطه جریمه و بنام زنده یاد صفر ایرانپاک ثبت شد . چهار دقیقه بعد , مهاجم  بانک ملی غلامحسین شهبازی از غفلت مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و فاصله را به حداقل رسانید . گلی که در دقیقه ۷۱ و در امتداد یک ضربه ی کرنر  بدست امد تا ۲۰ دقیقه پایانی حساستر از قبل , ادامه یابد اما  دروازه ها تا پایان بسته ماند تا پرسپولیس در هفته پنجم  به یک برد ارزشمند دست یابد .