A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

فرشاد پیوس

فرشاد پیوس* فرشاد پیوس عزیز ..........................             جام حذفی ایران - استادیوم آزادی - اردیبهشت ۱۳۷۱ 

=======================

 

  گلزن بزرگ تاریخ باشگاه پرسپولیس " فرشاد پیوس " در نمایی بیادماندنی از مسابقه ی نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های ایران فصل ۷۱ - ۱۳۷۰ ( دور برگشت ) و مصاف بیاد ماندنی آقای گل با دروازه بان شایسته ی ماشین سازی " سیروس بهرامی " .... سرخپوشان پس از  تساوی بدون گل در تبریز , با نتیجه ۵ بر ۱ در تهران حریف سختکوششان را از پیش روی برداشتند تا یک پای فینال جام حذفی باشگاه های ایران باشند . 

 آن روز ,  ۲ گل از ۵ گل سرخپوشان , سهم فرشاد پیوس بود که در بهترین دوران فوتبالی اش قرار داشت  و سه گل دیگر را  حسن شیرمحمدی , محمد حسن انصاری فرد و محسن عاشوری بثمر رساندند . سرخپوشان در فینال نیز موفق عمل کردند تا سرانجام فاتح جام حذفی ایران ( یادواره آزاد سازی خرمشهر ) باشند .

 

 در رابطه با فرشاد پیوس سخن فراوان است اما به اختصار جا دارد که اشاره شود  در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران هیچ مهاجمی همانند او برای یک دوره طولانی در صدر گلزنان فوتبال باشگاهی نبوده است . فرشاد پیوس از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۳ در اغلب موارد آقای گل رقابتهای باشگاهی بود آنگونه که هواداران او را با عنوان فرشاد آقای گل صدا میزدند  .

 

============================

* مسابقه برگشت پرسپولیس و ماشین سازی در چهارچوب رقابتهای نیمه نهایی جام حذفی فصل ۷۱ - ۷۰ در مورخه ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۷۱ برگزار شد . مسابقه رفت نیمه نهایی نیز چند روز پیش از آن , مورخه ۴ اردیبهشت ۷۱  در ورزشگاه باغشمال تبریز برگزار شده بود .