A+ R A-

تبلیغات

رجیران

امجدیه سرخ سرخ ....

امجدیه و پرسپولیس

* پرسپولیس و آرارات ...................           جام تخت جمشید - امجدیه شهریور ۱۳۵۴

========================

 

 خیمه سنگین  سرخپوشان بروی دروازه ی آرارات ....... خط حمله شاداب پرسپولیس متشکل از زنده یاد صفر ایرانپاک , اسماعیل حاج رحیمی پور و جهانگیر فتاحی ( ۱۵ )  قصد دارند تا از سد  مدافعان سختکوش آرارات ( وازگن آوانسیان - هامبورسوم دارابیدیان ) عبور نمایند . ضربه سنگین فتاحی که در بهترین دوران فوتبال اش نیز قرار داشت  بسمت دروازه ارارات در حرکت است  .... سرخپوشان اما سرانجام , با تک گل نیمه دوم  محمد دستجردی که از دقیقه ۵۴  جایگزین صفر ایرانپاک شده بود , برنده ی این رویداد سخت  و نفسگیر شدند .

  نکته جالب و قابل تعمق  , سکو های امجدیه است که توسط علاقمندان پرسپولیس  به رنگ یک پارچه سرخ در آمده  و در بخش فوقانی جایگاه ها نیز ,  بنرهایی منقش به تصویر بازیکنان پرسپولیس نصب شده که زیبایی  تصویر را دو چندان میکند . ورزشگاهی بس خاطره انگیز که پس از واگذاری ورزشگاه اپادانا , بنوعی  استادیوم خانگی سرخپوشان  در دهه پنجاه شمسی بشمار می آمد  ........ موقعیت ورزشگاه امجدیه , که  در مرکز شهر واقع شده بود , سبب ان بود که علاقمندان فوتبال , بیشتر تمایل داشته باشند که مسابقات فوتبال را در انجا نظاره گر باشند . بر این پایه از رویدادهای برگزار شده در امجدیه بیش از سایر ورزشگاه های شهر تهران ( آزادی و تختی )  استقبال میشد . 

 

========================

* مسابقه پرسپولیس و آرارات , مورخه ۲۱ شهریور ۱۳۵۴ و در چهار چوب  هفته ی هفدهم از سومین دوره جام تخت جمشید برگزار شد .

 

 

 

 

================================

 Persepolis FC and Ararat FC .... Iranian Football League ( Takht Jamshid Cup ) - Amjadiyeh Stadium . Friday, September 12, 1975

An attack from the Persepolis team