A+ R A-

تبلیغات

رجیران

مطالب

هادی نراقی

هادی نراقی

* هادی نراقی عزیز و ناصر صادقی .........                     جام باشگاههای تهران - استادیوم آزادی . زمستان ۱۳۶۲

==========================

 

 خوش پوش , سبک و مهربان ............ نامش , هادی نراقی است . او را  بت جوانان دهه ۵۰ شمسی ایران میدانند .  دختر و پسر ... فوتبالی و غیر فوتبالی , فرقی نداشت . هادی نراقی عزیز  با آن چهره ای شاداب و مهربان و ان استایل جالب را  , همگان دوست میداشتند . ولی ارجح تر شاید , مردم داری و صمیمت اش بود که  بسرعت در قلبها می نشست . یک الگو یا یک رول مدل  موفق برای جوانان ایران زمین ....

 و یک مهاجم چابک و گلزن  که اغلب مدافعان , برای مهارش  می بایست  به چاشنی خشونت نیز متوسل باشند . ویژگی هایی که تا دهه ۶۰ شمسی نیز با او باقی ماند .  هرگز نمیتوان فراموش کرد آن پا به توپهای دلچسب و آن دریبلهای ریز  اصطلاحا مگسی رو ...  بویژه که , یکی از آنها رو از نزدیک شاهدش بودم  در ان مسابقه بیادماندنی تاج و شهباز که چگونه پس ازگریختن از خط آفساید مدافعان , دروازه بان ناصرخان حجازی را نیز دریبل زد و با آرامش و طمانینه ,  گوی سپید غلطان را به تور دروازه شهباز  دوخت  و از این دست صحنه ها , در خاطره ی جمعی علاقمندان او و باشگاه تاج ( استقلال )  فراوان یافت می شود .  

 تصویر اما  بسیار گویاست . یک  دهه ی پنجاهی که در آستانه ی ۳۲ سالگی چنین شجاعانه با جوانهای دهه ی شصت , کورس می بندد و در واقع بنوعی  تنه به تنه ی روزگار میزند . برای استاد " هادی نراقی عزیز " شادی , سلامتی و موفقیت آرزومندیم . 

 

هادی نراقی

 * یک کورس هولناک تخت جمشیدی ...  هادی نراقی  و حسین ملا افضل ( استقلال . سپاهان ) امجدیه - آبان ۱۳۵۵ 

===========================